MY WEEK IN PICTURES #16

Een week waar ik veel op mijn kamer heb gezeten om te studeren voor de 3 examens die ik die week had (en mijn examen van de week daarop). Maar ook een week waar ik een nieuw recept heb geprobeerd, mijn nieuwe muts laat zien en waarin ik een Disneyfilm heb gekeken!

Maandag had ik mijn eerste examen, maar ook meteen mijn eerste openboekexamen! Dus ik zat in de aula met samenvattingen en een mega dikke cursus terwijl ik de volle 3 uren antwoorden heb genoteerd! Ik kwam ’s avonds wel thuis met deze mooie lucht. Na het eten besloot ik om ook even de avond vrijaf te nemen aangezien de concentratie ver te zoeken was.

Mijn wekker stond klaar om half 8 en om 8 uur … Maar ik werd pas om half 11 wakker. Dus het zal jullie niet verbazen dat ik enorm kwaad op mezelf was want ik had de volgende dag examen en had dus nog maar een dag om alles goed te herhalen. Dus de enigste foto’s die ik heb kunnen nemen was van mijn eten ’s middags en mijn eten ’s avonds. Voor de rest heb ik gestudeerd!

Sam stuurde mij ’s morgens dat ik mij maar warm moest aankleden omdat het heel koud thuis was. En dat was het ook. Maar het gaf me ook het perfecte excuus om een foto te nemen van mijn muts die ik van hem heb gekregen 😉 Toen ik thuis kwam van het examen, heb ik meteen mijn make up eraf gedaan en een dikke trui aangedaan. Voor de rest heb ik voor school gewerkt (blokperiode, sorry)!

Na mijn examen de donderdag, gingen mama en ik naar de opticien in Diepenbeek waar zij een nieuwe bril heeft gekocht terwijl ik de hond van de eigenaar aaide. Ik kan er ook niets aandoen dat ik een hondenliefhebber ben! We waren ook snel naar de winkel gegaan en ’s middags een boterham gekeken tijdens het kijken naar Dr. Phil (dat hadden jullie ondertussen al moeten raden). ’s Avonds maakte ik ook een nieuw recept, nl. Gröstl van Jeroen Meus. Ik vond het wel lekker voor een keer, dankzij de eieren, maar mama en papa waren er helemaal gek op!

Omdat ik in het weekend weer vrij wou zijn omdat Sam kwam, heb ik de donderdag en vrijdag al geleerd voor mijn examen wat ik die maandag erop zou hebben. Tijdens het leren moet ik iets comfortabel aanhebben en koos nog eens voor mijn cactustrui! Mijn huid is de laatste tijd wel wat onrustig, waarschijnlijk door de stress van de examens waardoor ik ook nog een gezichtsmaskertje had gebruikt.

Zaterdag was eigenlijk een baaldag voor mij. Het rijden wou niet lukken met de auto van thuis, ik was moe van het werken in de Alvo en ik zat gewoon niet lekker in mijn vel. Gelukkig was Sam daar en hij had mij beloofd dat we samen een Disneyfilm zouden kijken. Uiteindelijk is het Frozen geworden terwijl mijn oreo cheesecake stond op te stijven in de frigo. Inderdaad, ik had nog een oreo cheesecake gemaakt!

Als jullie mij kennen, weten jullie dat ik een enorme voorstander ben van luie zondagen (tenzij we het idee krijgen om naar Maastricht te gaan). Sam wou graag een gezelschapsspel spelen en uiteindelijk koos hij voor Monopoly. Maaaaaar ik was vergeten dat ik eigenlijk een hekel heb aan dat spel, haha! Ik win nooit, ik snap de strategie niet en ik vind het te lang duren.”Gelukkig” was ik snel failliet, nog eens het bewijs dat ik nooit win. ’s Avonds werd ik getroost door pizza. Mijn ouders waren uit eten en ik had Sam gezegd dat ik zou trakteren op pizza!

Hoe zag jullie weekend eruit?

Tine ❤