CATRICE PROFESSIONAL CONTOURING PALETTE

Het is niet de eerste keer dat ik dit palette koop, ik moet bekennen. Niet zo lang geleden was het stuk gevallen (ook al was het zo goed als bijna op) en kreeg ik toch een kleine hartaanval. Eerst wou ik een ander contour poeder kopen, maar omdat ik er zo’n fan van ben, heb ik het toch opnieuw gekocht! Het zal nog altijd een review zijn van het product, maar ik kan nu al zeggen dat het een aanrader is 🙂

_DSC9936.JPG

Ik zou niet meer kunnen leven zonder mijn jukbeenderen te benadrukken en daarna een gezonde dosis highlighter aan te brengen. Behalve op de dagen dat ik geen make up draag, uiteraard. Maar als ik het draag, liefst met alles erop en eraan!

_DSC9952.JPG

Het Professional Contouring Palette is verkrijgbaar in twee verschillende kleuren. Eentje is warmer en de ander is koel, deze heb ik in mijn bezit. Zoals je ziet is er een grote matte bronzer met daarnaast een kleinere highlighter.

_DSC9945.JPG

Het liefst gebruik ik een koelere bronzer aangezien ik de kans wil vermijden dat het er te warm of zelfs te oranje eruit ziet. Maar omdat het de koelste variant is, is de highlighter ook koel. Ik heb liever een warmere highlighter.

_DSC9974.JPG

_DSC9996.JPG

_DSC0015.JPG

De bronzer verdeelt heel gemakkelijk over de huid waardoor het ook gemakkelijk is om hem natuurlijk in de huid te blenden. Hij is koel, maar ook niet té koel waardoor het grauw zou kunnen lijken.

Jammer genoeg valt de highlighter niet zo goed op, maar er is wel een mooie subtiele glans. Ik ben nu eenmaal iemand die van highlighter houdt dus deze is net niet opvallend genoeg, maar hij past wel goed bij de bronzer!

_DSC9959.JPG

 

Uiteindelijk ben ik meer fan van de bronzer, want ik vind dat ik mooiere highlighters heb. Maar de highlighter is wel fijn om bijvoorbeeld onder het wenkbrauwbot te gebruiken aangezien ik het niet zo mooi vind bij mezelf om daar een opvallende highlighter te gebruiken. De bronzer daarentegen ben ik grote fan van en daarom ben ik ook blij dat ik deze opnieuw heb gekocht 🙂

Catrice Professional Contouring Palette 010 Ashy Radiance € 4,59

Wat is jullie favoriete bronzer?

Tine ❤

