MY WEEK IN PICTURES #44

Terwijl jullie dit lezen, zit ik oftewel nog op het vliegtuig of ben ik al in … SANTORINI. Inderdaad, vandaag ben ik vertrokken op vakantie. Gelukkig betekent dit niet dat jullie de komende week niets van mij gaan horen. Integendeel, jullie zullen enorm veel foto’s zien voorbij komen op mijn Instagram en er staat gewoon een artikel gepland voor volgende week zaterdag! Deze week kon ik nog 4 dagen werken in de Alvo, maar desondanks heb ik daarna nog hele leuke dingen kunnen doen!

Maandag bleef mijn vriend nog hier omdat hij verlof heeft. Ik vind het wel altijd wat gek om dan een artikel te schrijven terwijl hij erbij is, ook al is het een “my week in pictures”, omdat het toch wel iets is wat ik altijd alleen doe. Uiteraard keken we weer een paar afleveringen van Limitless 🙂 Maar we gingen ook even buiten op het gras op een dekentje zitten, maar het duurde niet lang vooraleer de honden erbij kwamen liggen. ’s Avonds kon ik eindelijk mijn nieuwe keukenschort van Dille en Kamille uittesten. Hij stond ook echt zeer prachtig met mijn gestreepte broek!

Dinsdag heb ik gewerkt tot half 5 en was ik best wel moe toen ik terug thuis kwam. Maar ik had wel iets om de hele dag naar uit te kijken. Het was lang geleden dat ik nog eens Anne, mijn toch wel beste vriendin, had gezien. We wouden eerst naar een restaurantje gaan waar we altijd naartoe gaan, maar zij waren op jaarlijks verlof. Uiteindelijk zijn we in de Chopin in Bilzen beland waar ze eerst nog waren vergeten onze bestelling door te geven. Dus eenmaal we ons eten hadden, hadden we ook ENORM veel honger! Ik had een trio van pasta en ondanks mijn grote honger, had ik niet alles opgekregen. We hadden nog wel zin in een dessertje en iets verderop was een ijsjeszaak die ik mij nog herinnerde. Pistache en passievrucht ❤

20706327_10214153115729890_1080456820_o

Eeeen woensdag ging ik opnieuw werken voor de tweede keer deze week. Tijdens mijn pauze trakteerde ik mezelf op een roze donut. Na mijn werk nam ik ook nog wat donuts mee voor mijn nichtjes en ingrediënten om ’s avonds tagliatelle met spekjes, champignons en spinazie te maken, want ze kwamen allemaal weer eten.

In de voormiddag heb ik gewerkt tot 12 uur. Toen ik thuis kwam, heb ik toch wel een dutje gedaan. Tot dat het tijd was om naar de … IKEA TE GAAN. Ik kan toch niet de enigste zijn die hier zo enorm naar uit kijkt? We hadden een paar dingen nodig. Ik wou bijvoorbeeld een kussen dat ik bij Sam kon laten liggen als ik daar bleef slapen en 3 bloempotten voor mijn cactussen die ik vorige week heb gekocht. Maar ik kan niet naar de ikea gaan zonder zelf nog een plant (of 2 in mijn geval) te kopen. En ik kan niet naar de ikea gaan zonder Zweedse balletjes die we ’s avonds dus ook aten! Trouwens, ik deelde deze foto van deze limonade. Hoe lekker is die? Ik kreeg ook de tip om dit samen met gin te drinken, dat ga ik zeker proberen!

Vrijdag was een dag waar ik al heel lang naar uitkeek! Samen met mijn vriend, Yoeri, Chiel en Katrien gingen we naar de Efteling! Dat was echt al jaren geleden voor mij en er waren nog maar een paar dingen die ik mij echt herinnerde. Het park is trouwens in immens geworden naar mijn mening. We hebben er de hele dag rond gelopen en op zich vielen de wachttijden van de achtbanen goed mee. De Vliegende Hollander was sowieso mijn favoriet met op de tweede plaats Joris en De Draak. Ik ga niet meteen in een achtbaan met loopings en al zeker niet één die stijl naar beneden gaat, dat vind ik echt verschrikkelijk. De stroopwafel die jullie zien op de foto was trouwens de lekkerste stroopwafel die ik in mijn hele leven heb gegeten. Grappig detail trouwens, de achtbaan met die gigantische vogel die je ziet op de voorlaatste foto kon ik mij herinneren … Maar ik heb altijd gedacht dat die in Bobbejaanland of een ander attractiepark was!

Zaterdagochtend was een ontzettend pijnlijke ochtend. Ik moest om half 6 opstaan, maar na de Efteling lag ik er pas om half 1 in … Inderdaad, het park was open tot 11 uur ’s avonds en rond half 11 stapten we in de auto. Gelukkig was het wel een hele fijne dag op het werk waardoor de tijd ook wel snel voorbij ging. In de krant tijdens mijn pauze las ik nog over een plek in Barcelona, een muziekpaleis wat echt magnifiek mooi is. Grappig, want vorig jaar zaten we nog in Barcelona! Toen ik thuis kwam, nam ik een uitgebreide douche en deed ik een maskertje op. Ook deed ik mijn nieuwe avocadosokken uit die er trouwens geweldig uitzien!

Inpakdag! Of ja, ik heb doorheen de week dingen verzameld die ik mee wou nemen naar Santorini. Uiteraard hoorde daar mijn teennagels lakken bij! Ik wachtte met de koffer in te pakken tot Sam er was aangezien we samen een grote koffer gingen nemen voor onze ruimbagage.

Ik weet trouwens niet of er volgende week maandag een “My Week in Pictures” online komt aangezien ik pas ’s avonds thuis kom en doorheen de week niet de middelen heb om een artikel te schrijven. Er komt trouwens wel een apart artikel over Santorini, dus ik weet ook nog niet hoeveel ik ga delen volgende week. Jullie zullen er wel achter komen 😉

Tine ❤

