JEFFREE STAR VELOUR LIQUID LIPSTICK – MANNEQUIN

Iedereen is altijd op zoek naar de perfecte nude lipstick en het lijkt alsof we hem nooit zullen vinden. Ik heb hem al in lipstickvorm gevonden, namelijk Honeylove van Mac. Maar er zijn van die dagen dat je wilt dat je lipstick de HELE dag op je lippen blijft en dan is een liquid lipstick de perfectie optie. Alleen had ik die nog niet in een mooide nude kleur, tot nu!

_DSC2204

Het komt misschien als geen verrassing dat ik voor een liquid lipstick van Jeffree Star heb gekocht aangezien ik de vorige keer helemaal lyrisch was over het product en de formule.

_DSC2201

_DSC2207

Ik koos voor de kleur Mannequin na het opzoeken van veel swatches en het kijken van vele video’s. Ik twijfelde nog tussen deze kleur en Celebrity Skin, maar deze leek me net iets te donker voor mij (ook al is het ook een hele mooie kleur).

_DSC2212

Met de verpakking ben ik al bekend. Fluoroze met roségouden letters. Lekker fout als je het mij vraagt, maar dat betekent wel dat je ze gemakkelijk terug vindt in je stash 😉 Leo had een onaangename geur en Unicorn Blood rook heel zoet, maar deze liquid lipstick heeft eigenlijk geen geur.

_DSC2223

_DSC2311

Hij droogt helemaal matte op waardoor hij dus zo goed als de hele dag op mijn lippen blijft. De pigmentatie is weer geweldig. Ik moest niet voor een tweede keer in mijn tube gaan om product bij te nemen, alles dekte in één keer helemaal perfect.

_DSC2319

De kleur is wat te vergelijken met Honeylove van Mac, maar met een net iets rozere tint in. Ik ben er blij mee, maar dat hadden jullie misschien al  kunnen raden? Ik kan alleen maar lovend zijn over deze liquid lipsticks en ik wil niet in herhaling vallen … But I love everything about them. Deze lipstick slijt ook  heel mooi van de lippen af wat niet altijd vanzelfsprekend is bij donkere kleuren of liquid lipsticks.

_DSC2213

Tine ❤

