MY WEEK IN PICTURES #42

Het was weer een drukke week en ik ben blij dat ik in mijn pyjama zit terwijl ik dit schrijf, want ik kan wel een beetje rust gebruiken op het moment! Dit betekende niet dat het geen leuke week was. Integendeel! Vandaag neem ik jullie mee naar Brugge, Genk, Maastricht en gewoon thuis 🙂

Zoals je afgelopen zaterdag hebt kunnen lezen, ben ik maandag samen met mijn vriend naar Brugge gegaan om daar een dagje rond te wandelen en te shoppen. Als je meer details hierover wilt weten, kan je hier klikken en dan ga je naar mijn 9 uur in Brugge!

Dinsdag was het weer tijd om naar huis te gaan aangezien mijn vriend woensdagochtend plannen had bij de kapper en ’s avonds nog met vrienden. Niet dat ik het erg vond, want stiekem geniet ik er wel van om in de avond dan alleen in bed te kruipen en alle plaats in te nemen. Wanneer we voorbij Brussel reden, kreeg ik weer één van de vele briefjes die iemand rond geeft om geld te vragen. Ik ben altijd iemand die dit negeert en blijkbaar kan je het ook aangeven aan de NMBS zelf dat er ‘zo’n persoon’ op de trein is, maar dit heb ik niet gedaan. Als avondeten maakte ik nog eens een old school macaroni en wachtte ik tot mijn ouders terug kwamen van de puppyschool.

Ik ben altijd iemand die wanneer ze iets nieuws koopt, het de volgende dag onmiddellijk wil aandoen! Dus hier hebben jullie al een kleine sneak peek van één van de kleedjes die ik de maandag kocht in Brugge. Als lunch maakte ik eitjes uit de oven, maar ze zien er lekkerder uit dan dat ze waren want om eerlijk te zijn vond ik ze niet zo geslaagd. Na het eten hadden mijn broers en ik afgesproken om naar de nieuwe Spiderman te gaan kijken en had ik alvast tickets besteld. Het was echt wel een goede film. (I know, #marvelfan) Maar de nieuwe Spiderman heeft dat goed gedaan 😉

Donderdag was het een dag vol met taakjes aangezien de volgende dag de hele familie Slegers kwam voor een grote BBQ. Mijn broer en zijn vriendin kwamen langs om een poging te doen om de tent op te zetten die we hadden geleend van mijn tante, maar dat ging niet zo vlot. Uiteindelijk bleek er ook gewoon een stuk te missen waardoor het dus niet ging. Ondertussen bereidde ik al een paar dingen voor voor de volgende dag, maar ruimde ik ook mijn gedeelte op van de kast in de woonkamer. Dat was hoognodig!

21 juli de nationale feestdag, maar de Alvo is open hoor! Mijn ouders hadden de auto niet nodig in de voormiddag dus kon ik hem nemen om er ’s morgens om half 7 naartoe te rijden. Ik had al zo’n vermoeden dat het druk ging worden,  het was zelfs nog drukker dan ik dacht. Normaal moest ik tot 11 uur wachten, maar ik ben wat langer gebleven omdat er dus zoveel klanten waren. Ondertussen had iedereen in de voormiddag geholpen om de tafels te dekken en de tent op te zetten wat dus uiteindelijk lukte 😉 Iedereen bleef ook thuis aangezien de BBQ binnen een paar uur zou beginnen en bestelden we 3 grote pizza’s om ’s middags van te eten. De barbecue was ontzettend leuk en gezellig en uiteraard ook lekker. Even een moment stilte voor mijn perfect gespoten slagroom!

20273589_10214022288979303_1539005248_o

Zaterdagvoormiddag waren ze thuis vooral bezig met het opruimen van de rest van gisteren. Nadat ik had geschrobd, zijn mijn papa en ik vlug naar het containerpark geweest en naar de winkel. In de namiddag keken mijn ouders naar de Kerstspecial van Sherlock van afgelopen jaar en natuurlijk kan ik dan niet anders dan meekijken.

Eerst stond er zondag op de planning om misschien naar de markt in Tongeren en Genk te gaan, maar voordat we thuis wakker en aangekleed waren, was het eigenlijk al wat te laat om naar daar te gaan. Toen besloten we maar om naar Maastricht te gaan wat trouwens ook de eerste keer voor Lowie was in een grote stad. Het was heel goed gedaan en we zijn er langer gebleven dan we hadden gedacht en natuurlijk zijn er ook wat dingen geshopt geweest! Ook moest ik iets doen wat ik helemaal niet graag doe … Mijn koffer maken ook al heb ik geen idee van wat ik allemaal moet meenemen. Natuurlijk heb ik weer veel te veel dingen ingepakt, maar beter dat dan iets vergeten!

Wat hebben jullie gedaan deze week en vooral op de nationale feestdag?

Tine ❤

