MY WEEK IN PICTURES #41

De voorbije 2 weken zijn echt omgevlogen en ik heb het voorgevoel dat dit ook zo gaat zijn met de rest van de vakantie. Deze week was het alweer mijn laatste werkweek in de Alvo, ook al zal ik de komende zaterdagvoormiddagen ook nog gaan (en ergens hoop ik nog een week te kunnen scoren). Maar gelukkig heb ik deze week ook nog andere dingen gedaan dan alleen maar gewerkt!

Maandag was ik blij dat ik terug thuis was, want het was weer een hectische dag geweest. Dus ik besloot om nog eens een gezichtsmasker op te doen, ook al is mijn huid best wel goed de laatste tijd. Ik was zelfs zo moe dat ik om 21 uur al mijn bed in kroop, maar ik had het echt wel nodig.

20182604_10213945886909299_207924753_n

Dinsdag moest ik alleen in de voormiddag werken, maar in de namiddag heb ik eigenlijk niet zo heel veel gedaan (ik herinner me eigenlijk al niet meer goed wat ik heb gedaan omdat ik er geen foto’s van heb genomen). ’s Avonds maakte ik wel deze heerlijke krieltjes met lekker veel kruiden samen met een gebraadje en een champignonroomsaus.

Op woensdagochtend werd ik wakker met Jutah naast mij. Mama had haar mee naar boven laten komen terwijl ik mijn tanden aan het poetsen was, maar in plaats van naar hun kamer te gaan, ging ze naar mijn kamer. ’s Morgens at ik nog eens een old school boterham met choco en banaan. Ik herinner mij dat ik dit vroeger wel eens at, maar de laatste jaren eigenlijk niet meer. In de voormiddag hebben mama en ik boven gepoetst, maar in de namiddag was het tijd voor iets leuker … Namelijk nog eens productfoto’s maken voor de blog! Eindelijk had ik weer wat nieuwe producten en kon ik daar foto’s van maken en nog belangrijker, ze uittesten! Ook was het een dag waar het de hele tijd aan het regenen was, maar om eerlijk te zijn vond ik dat wel leuk.

Mijn nichtjes waren blijven slapen en omdat ik pas in de namiddag moest gaan werken, kon ik mee gaan wandelen met ze en daarna pannenkoeken maken. Tijdens de wandeling had ik nog eens mijn camera meegenomen wat al een hele tijd geleden is. Jullie kunnen de foto’s vinden op mijn facebookpagina en af en toe wel eentje op mijn Instagram! 🙂

20187677_10213945889789371_453843969_n

Maar één foto op vrijdag en dat komt omdat ik van 7u tot 16u30 heb gewerkt. Mijn papa stopte iets vroeger met werken waardoor hij mij kon komen halen, wat ik superlief vond! Toen ik aan het werken was, hadden mijn ouders onderling ook besloten om ’s avonds een frietje te gaan halen en daar had ik eerlijk gezegd nog eens een hele lange tijd zin in.

Zaterdag was mijn laatste werkdag in de Alvo. Dat klinkt heel dramatisch, maar eigenlijk is het niet zo … Ik heb de voorbije 2 weken een collega vervangen en zij kom maandag terug uit haar verlof. Het was eigenlijk nog wel eens leuk om voor een langere tijd te gaan werken aangezien ik ook weer wat dingen heb bijgeleerd en dingen heb gedaan die ik al lang niet meer had gedaan. Ik weet niet waar ik de energie nog heb gevonden, maar ’s avonds stapte ik nog op de trein onderweg naar Sam!

Ik was enorm moe zondagnamiddag en had me daarom ook even op bed gelegd om wat uit te rusten terwijl Sam was kon slapen. Het was trouwens weer een tijdje geleden dat ik Fiby, de kat had gezien!

Tine ❤