MAKE-UP WISHLIST

Nog niet zo lang geleden, schreef ik over mijn designer handtassen waar ik wel eens van ga kwijlen als ik een foto ervan zie! Nu, een make-up wishlist is iets realistischer voor mij aangezien het niet boven de honderden euro’s gaat (tenzij je alles bij elkaar telt natuurlijk πŸ˜‰ ). Dus iets waar ik even voor kan sparen en het daadwerkelijk ook kan kopen EN dan ook nog eens gebruiken aangezien ik een grote make-up liefhebber ben!

Anastasia Beverly Hills – Modern Renaissance

modern renaissance

Sinds dit palette uitkwam (wat al een hele tijd geleden is) was ik instant verliefd. Deze schreeuwt gewoon Tine Slegers! De bruine/oranje tinten zijn perfect voor mij en voor de eerste keer zijn er donkerroze kleuren bij die ik ook Γ©cht mooi vind. Dus dat zou mij uitdagen om deze ook te gebruiken! En gewoon al het opzoeken van verschillende ooglooks gemaakt met dit palette, doet mij watertanden!

Anastasia Beverly Hills – Sweets Glowkit

Nog eentje van ABH! Moeilijk te verkrijgen, maar oh zo mooi! Ik ben sowieso wel fan van de glowkits van Anastasia, maar ik ben niet altijd zeker of de kleuren bij mij zouden passen. Oftewel te koel oftewel te donker. Maar DEZE! Zo mooi! Ik heb alleen nog maar goede dingen gehoord over deze highlighters, dus ik wil er zeker eentje in mijn bezit hebben!

Kylie Cosmetics – Lip Kit

kylie

Neen, ik ben geen fan van de Kardashians. Ik kijk er niet naar en ik volg eigenlijk niemand op Instagram (sorry). Maar de Kylie Lip Kits hebben me wel altijd aangesproken. Ik weet nog niet zeker of ik een enkele liquid lipstick zou kopen of echt een duo met een lipliner. Normaal gezien ben ik iemand die nooit lipliners gebruikt, maar ik zou het soms beter doen! Wel vind ik het moeilijk om een kleur te kiezen. Dus als iemand ervaring of swatches heeft πŸ˜‰

Tarte – Shape Tape Concealer

shape tape

Als ik heel youtubeland moet geloven, zou dit misschien wel de beste concealer zijn die er is. Als er iets is wat ik zou moeten kiezen in mijn make-up routine wat absoluut niet mag ontbreken, dan is het concealer! Ook het feit dat er enorme lichte kleuren tussen zitten, maakt het nog aantrekkelijker. Zou het dan toch mogelijk zijn voor mij om een concealer te vinden die in één keer ook als highlighter werkt?

Too Faced – Sweet Peach Palette

Even eerlijk zijn, ik ben niet zo’n grote fan van perzikkleuren. Klinkt dan misschien raar dat ik in mijn verlanglijstje een palette heb staan met letterlijk de naam “Sweet Peach” als in zoete perzik. Jawel, ik heb zo’n rare kronkels want dit palette vind ik echt mooi. Jammer dat ik geen blauwe ogen heb, want bij deze kleuren past dat perfect. Maar het contrast zou ook mooi zijn met mijn rosse haren!

Urban Decay – Naked Heat Palette

naked heat

Nog niet verkrijgbaar, maar ik ben er verliefd op. Urban Decay staat bekend om zijn Naked palettes en zelf heb ik de Ultimate Basics waar ik ook enorm tevreden van ben. Ik gebruik hem bijna dagelijks. Maar dit palette ziet er ook een pareltje uit! Opnieuw, weer die mooie roestkleuren met prachtige bruintinten. Ik kan er niets aandoen, maar deze kleuren roepen gewoon mijn naam!

Wat staat er op jouw wishlist?

Tine ❀

