MY WEEK IN PICTURES #39

Deze week leek wel uren te duren! Toen ik terug keek wat ik maandag heb gedaan, voelde het zo lang geleden. Het betekende daarom niet dat het geen leuke, spannende week is geweest. Integendeel zelfs. Ik heb heel veel leuke dingen gedaan en vooral weer lekkere dingen gegeten. Dus bereid jullie voor op een My Week in Pictures met veel foto’s van eten!

Maandag was niet zo’n bijzondere dag als in dat ik de hele dag (van 10 uur tot 20 uur) heb gewerkt in de Alvo. Maar iets heel spannends was het feit dat onze reis naar Santorini officieel geboekt was! Dus bereid jullie maar voor op veel reisfoto’s in de tweede week van augustus πŸ˜‰

Ik stond op dinsdag vroeg op zodat ik al meteen kon beginnen aan het maken van de lasagnes voor ’s avonds, want rond de middag hadden twee vriendinnen en ik afgesproken in Hasselt. Tasty Bowl is bijna een vast gegeven op zulke dagen. Gewoon het perfecte comfort food! We draken ook nog een limonade bij Eve&Molly’s.

De woensdag heeft het de hele dag geregend, maar we moesten toch naar de dierenarts omdat de honden allebei een vaccinatie moesten hebben. Het regende zo hard dat het soms moeilijk was om te zien waar ik reed, maar zoals je ziet heb ik het overleefd πŸ˜‰ In de namiddag was het ook nog eens dringend tijd dat ik mijn kwasten te wassen, want dat was veel te lang geleden! Toen het even niet regende, gingen we nog met de honden wandelen. Ook lagen Jutah en Lowie voor de eerste keer samen in de zetel ’s avonds, ook al was het maar voor een paar seconden. MAAR ’s avonds in bed, keek ik naar de allerlaatste aflevering van Pretty Little Liars! Hebben jullie de (seizoens)finale al gezien?

Na een hele lange tijd, kwam Jutah donderdag nog eens bij mij in de zetel liggen. Ze heeft er zeker een half uur gelegen voordat mama terug kwam van werken. In de namiddag kwam mijn broer nog langs om samen met de honden te wandelen, maar ik paste. Ik had wel het eten gemaakt ’s avonds en mijn broer was zo lief geweest om ons een ijsje te gaan halen!

Vrijdag had ik twee proclamaties op het programma. Als allereerst had ik mijn jongste nichtje die afstudeerde aan de kleuterklas. Zo schattig! Toen hun kleine voorstelling gedaan was, kreeg ik het nieuws dat mijn examenresultaten online stonden … Geen herexamens. Oftewel, de buis die ik had in het eerste semester kon ik tolereren. Er is wel één vak wat ik volgend jaar sowieso geen meenemen, dus dat examen heb ik ook niet afgelegd. Om dat te vieren, had ik bij de bakker een kersen-meringuetaart gekocht. Na het avondeten was het tijd om me opnieuw klaar te maken, namelijk voor de proclamatie van mijn beste vriendin! Zij is afgestuurd en heeft nu de bachelor in de orthopedagogie gehaald. Volgend jaar ben ik aan de beurt πŸ˜‰

Zaterdag kon ik nog eens uitslapen, want ik moest niet gaan werken in de Alvo. Toen Sam ’s middags kwam en we gegeten hadden, keken we naar Vaiana. Die hadden we allebei nog niet gezien en eigenlijk vond ik hem wel leuk. We gingen nog wat ingrediΓ«nten halen zodat ik ’s avonds één van mijn favoriete pasta’s kon maken voor ons, want mijn ouders waren naar een barbecue. Maar het leukste kwam nog, daarna gingen we samen met mijn broers naar de cinema in Lanaken om te kijken naar Wonder Woman. Wat een goede film! Eindelijk een super bad ass vrouwelijke supervrouw! ❀

Zoals iedere zondag eigenlijk moet zijn, was het een luierdag. We keken de laatste afleveringen van Riverdale en daarna zelfs nog de derde Piraten of the Caribean. Voor avondeten hadden we gereserveerd bij Il Colosseo in Hasselt. Ik keek er al een paar dagen naar uit en vooral naar hun pizza’s! Om de avond nog perfecter en luier te maken, gingen we nog in bad. Daarna moest Sam wel jammer genoeg naar huis gaan, want de dag erna moest ik op tijd opstaan voor mijn 2 weken werken in de Alvo!

Tine ❀

