MY WEEK IN PICTURES #38

Terwijl ik dacht dat ik de heel week niets had gedaan buiten binnen te zitten en te ontsnappen aan de hitte, heb ik toch meer gedaan dan ik dacht!

Sinds ik ben begonnen met handletteren, heb ik mezelf voorgenomen om zelf kaartjes te maken! Maandag maakte ik een verjaardagskaartje voor mijn jongste broer die de dag erna jarig was. Ik volg al jaren Pretty Little Liars en het laatste seizoen begint toch wel spannend te worden (ook al kan ik soms niet meer zo heel goed volgen wat er gebeurt). Toen het was afgekoeld was ’s avonds, gingen mama en ik nog wandelen met de honden.

Is het duidelijk dat ik op zoek ben naar een flowy bloemenjurkje? Heel mijn verlanglijst op Zalando staat ermee vol. Zoals ik al zei, was mijn broer dinsdag jarig. In de namiddag kwam hij mij halen en gingen we nog snel naar de winkel voordat we naar zijn thuis gingen om het eten te maken. Omdat het zo warm was, aten we daarna nog een ijsje.

Woensdag was het ook ontzettend warm en heb ik eigenlijk de hele dag binnen gezeten. Mijn dag bestond eigenlijk uit aardbeien eten, handletteren en naar say yes to the dress kijken.

Gisteren was het al warm, maar vandaag was het zelfs erger! Ik werd wakker en was al meteen aan het zweten. Maar mijn liefste (tweede) broer had ons uitgenodigd om bij hem te komen zwemmen en te eten. Amai, maar dat was verkoelend! Mijn broer had ook ontzettend lekker gekookt! ’s Avonds zette ik mijn raam helemaal open in de hoop dat het nog een beetje zou afkoelen.

Eens in de zoveel tijd krijg ik nog eens zin om te bakken en als ik zin heb om te bakken dan worden het meestal brownies. Deze keer met frambozen! Met mijn mega-zonnebril en hoofddoek voelde ik mij net als iemand die in Parijs woonde en loved it. In de namiddag kwam mijn broer ook wandelen samen met zijn honden (ook de reden waarom ik brownies bakte). Ik ontdekte daarnaast dat Spring een reΓΌnie deed tijdens het concert van Samson&Gert en meteen besloten mijn vriendin en ik dat we moesten gaan!

Zaterdagvoormiddag tijdens de ticketverkoop moest ik werken dus ging mijn vriendin de tickets bestellen of alleszins een poging doen. Toen ik keek naar mijn berichten na mijn werk, zag ik dat zij mij 55 (!) berichten had gestuurd. Ik kon uiteraard geen screen shots maken van ze allemaal, maar het belangrijkste is dat we tickets hebben πŸ˜‰ Heel dit gebeuren bracht mij op ideeΓ«n en vrijdagavond schreef ik een artikel over TV programma’s van vroeger dat zaterdag online kwam!

De dag ervoor was mijn vriend al naar hier gekomen, maar we waren allebei zo moe van het werken dat we in de namiddag een dutje hadden gedaan. Maar zondag had ik nog eens zin om de tweede Pirates of the Caribbean te kijken en dat deden we ook! (ondertussen zochten we nog naar vakantiebestemmingen) Het was ook lang geleden dat ik nog eens chips had gegeten en at ik mijn favoriete chips … Spookjeschips!

Tine ❀

