MY WEEK IN PICTURES #37

De laatste week blok! Terwijl jullie dit lezen ben ik of onderweg naar mijn laatste examen, ben ik mijn laatste examen aan het maken of heb ik officieel mijn laatste examen gemaakt. Ik ga niet liegen dus geef ik eerlijk toe dat er deze week veel hondenfoto’s erin zitten. Sorry, maar daar zit ik gewoon de hele dag mee ‘opgescheept’ πŸ˜‰

 

Wandelen met een puppy is niet altijd even gemakkelijk. Vooral als die puppy de hele tijd wilt wandelen, ook al mag hij niet langer als 10 minuten op zijn kleine pootjes lopen. Vorige week had ik ook eens om te proberen nepnagels gekocht in de Primark omdat ik (jammer genoeg) een nagelbijter ben. In totaal heb ik misschien minder dan 10 minuten vol gehouden. Amai, zo vervelend en ik had ze een héél stuk korter geknipt als op de foto!

Eindelijk kon ik de dinsdag mijn nieuwe rode blouse aandoen en ik ben er helemaal verliefd op! In de namiddag genoot ik nog van een zelfgemaakte cappuccino en een mini roze donut.

Dus als ik aan mijn presentatie moet werken, liggen de honden in de zetel te slapen. Eerlijk vind ik het toch niet! Mijn mama had gisteren ook deze nieuwe oreo’s meegenomen om uit te proberen en eigenlijk zijn ze ook wel lekker! Mijn huid was niet al te goed deze week dus had ik enorm nood aan een gezichtsmasker.

Donderdag was ik zo goed als de hele dag alleen thuis. ’s Middags testte ik voor de eerste keer een recept uit van Tasty, namelijk deze pasta (maar dan zonder spinazie). Ik nam nog eens foto’s mijn spiegelreflex van Lowie en het verbaasde me eigenlijk hoe groot hij al was geworden. Omdat het ook zo warm was, hadden we ijsjes gemaakt voor de honden en daar hebben ze in de namiddag van genoten!

Vrijdag heb ik de hele dag gewerkt in de Alvo en probeerde ik eens onze sushi uit. Hij was eigenlijk wel lekker voor sushi te zijn uit een supermarkt. Op weg naar huis kwam ik deze leuke bloemen thuis en toen ik eenmaal thuis kwam, heb ik even buiten gezeten samen met de honden.

Ook zaterdagvoormiddag stond ik in de Alvo. Mijn review van dit masker van The Body Shop kwam ook online. Ik vind het altijd grappig hoe Jutah in de camionette zit en Lowie zat er ook voor de eerste keer in. Het duurde even voordat ik mij terug aankleedde (want douchen na charcuterie snijden in cruciaal). Ik nam nog eens uitgebreid de tijd om mijn make-up te doen en ik was uiteindelijk heel blij met het resultaat! Het mocht een beetje extra zijn omdat we ’s avonds gingen uiteten in de Jambalaya. Sorry voor mijn vegetarische/veganistische lezers buiten, maar de scampi’s met cheddar en spek zijn heaven. Omdat we in Diepenbeek waren, besloten we nog om even op bezoek te gaan bij mijn oudste broer.

In de ochtend gingen mijn ouders naar de dierenarts omdat Jutah gisteren mankte. Ze bleek een teek te hebben op haar poot en het bleek ook wat ontstoken te zijn. Wat wel een beetje grappig is, is het feit dat als er zalf op haar poot is gesmeerd ze ook een sok moet aandoen. We bezochten mijn grootouders in de namiddag, maar daar heb ik geen foto’s van. Omdat het zo’n warm weer was, hebben we ’s avonds nog een kleine barbecue gehouden. Ik deed ook wel mijn best om niet te smelten!

Tine ❀

