MY WEEK IN PICTURES #36

Voor veel studenten is er nu de welbekende blok, gelukkig heb ik een beetje een rustige blok aangezien ik mijn laatste jaar in twee heb gesplitst. Maar toch moest ik voor mijn eerste examen werken deze week en was ik zeer tevreden met het resultaat! Weer een week met lekker eten, goed weer en aquarel!

 

Gelukkig was er nog Pinkstermaandag! Een extra dagje weekend dus mijn vriend kon ook nog eens een extra dagje blijven waardoor het eigenlijk voelde alsof het zondag was. We hebben de hele dag buiten gezeten. We hebben Mens Erger Je Niet gespeeld en mijn nicht en neef kwamen nog eventjes op bezoek. ’s Avonds hadden we gereserveerd in Bilzen in Barabas, een hele leuke tapasbar waar we dus lekker hebben gegeten. We hebben pas de nieuwste Pirates of the Caribbean gezien waardoor we eigenlijk terug zin kregen om de eerste opnieuw te kijken.

Eindelijk kwam mijn bestelling van Vente-Exclusive binnen! Een leuk rood hemdje en een okergele blazer van Mango! Mijn broer had nog een cadeautje gekocht voor de honden, maar het cadeau voor Jutah wint wel, zo cool. Misschien zie je het niet zo goed op de foto’s, maar ’s avonds heb ik een aantal schetsen gemaakt aangezien we voor school een kunstwerk moesten maken.

Woensdag was een dag waar ik eigenlijk de hele tijd heb geschilderd, maar eerst moest ik nog mijn papers in de voormiddag gaan indienen voordat ik er echt aan kon beginnen. Ik legde genoeg krantenpapier zodat niets vuil zou worden en toen kon het werken met de aquarel beginnen! Mijn twee pauzes waren een ijsje (bolletje banaan) van de crèmeman en in de avond nog een kleine wandeling met de honden.

’s Morgens was mijn schilderij af en ik was/ben heel erg blij met het resultaat. Er zit ook nog een hele symbolische betekenis achter, maar die is te lang (en te vaag) om even uit te leggen. Ik kon ook niet wachten om mijn nieuwe blazer aan te doen en ik ben er helemaal verliefd op. Kip Tikka Massala stond op het menu voor de eerste keer, het was ook de eerste keer dat ik het maakte en at! In mijn bed keek ik nog even wat vragen na die de volgende dag eventueel gesteld konden worden voordat ik ging slapen.

Het examen was naar mijn gevoel goed gegaan en als beloning stond mijn beste vriendin mij op te wachten aan het lokaal want we gingen nog eens shoppen, ook al waren we niet echt van plan om iets te kopen. Maar wat we wel wouden doen, was een burger gaan eten bij Ellis Gourmet Burger in Hasselt en dat hebben we ook gedaan! De uienringen zijn trouwens een dikke aanrader. Het is bijna een traditie geworden, maar daarna gingen we nog een kleine frozen yoghurt halen.

Zaterdagvoormiddag ben ik eerst gaan werken voordat ik op de trein sprong richting Sam. Rond half 5 kwam ik aan in het station en gingen we niet meteen naar huis (of ja, eigenlijk want ik moest eerst nog pipi doen), maar naar één van de kreken. Eén van zijn vriendinnen had ook een nieuwe puppy en die mochten we gaan ontmoeten, Lowie! Maar ja, puppy’s zijn altijd schattig!

Zondagmiddag zat ik al terug op de trein. Het was dus een heel kort weekend met Sam, maar dat kwam omdat ik thuis nog vaderdag ging vieren rond koffietijd en hij bij zijn grootouders moest zijn. Het was veel warmer dan ik had verwacht, want ik had nog een lange (gelukkig wel dunne) broek aan. Dat betekende wel dat we de hele namiddag buiten konden zitten en genieten van aardbeientaart!

Wat hebben jullie gedaan bij vaderdag?

Tine ❤

 

 

