TRENDREPORT – GUCCI INSPIRED SLIPPERS

Waarschijnlijk de it-shoe van de zomer. Slippers, slides, pantoffels … Je kan ze noemen hoe je het maar wilt, maar op dit moment spot je ze overal op Instagram! Vandaag laat ik jullie de trend zien en geef ik er mijn mening over!

collage

Oké, ik zal er niet rond draaien maar ik houd van deze trend! Ik zie veel liever schoenen die misschien gezien kunnen worden als fancy sloffen dan gigantische hakken waar ik nog geen twee stappen mee kan zetten. So, I am in love!

collage2

Als er een trend ontstaat, is er uiteraard iemand mee begonnen. Niemand minder dan Gucci heeft deze prachtige instapper geïntroduceerd. Oftewel, op dit paar zijn er misschien wel honderden varianten op gekomen. Het zou Gucci niet zijn als het niet wat zou kosten, ook al “valt de prijs mee”. Als je 500 euro op overschot hebt, kan je een paar aanschaffen! Gelukkig zijn er nog genoeg andere winkels die met een iets goedkopere variant de trend voorzetten.

2

3

Als er een trend is die comfort betekent, kan ik niet anders doen dan het ook eens uitproberen! Sidenote: ik draag steunzolen voor mijn knieën en aangezien er geen passen in deze schoenen, wist ik niet zeker of deze schoenen voor mij gemaakt zijn. Daarom ben ik naar de Primark te gaan en daar hadden ze een paar van €8. Perfect om uit te testen. Zelf kan ik er geen uren op rond wandelen, maar ik merk wel dat ik ze vaker aandoe als ik had gedacht!

Wat vind jij van de trend?

Tine ❤

