MY WEEK IN PICTURES #35

Deze week weer enorm veel aan mijn papers gewerkt waardoor ik eigenlijk vastgebonden zat aan thuis blijven. Daarom vandaag wat minder foto’s, maar er is de nodige portie hondenfoto’s 😉

 

Ook al is de kleine Lowie nog niet eens een week bij ons thuis, ze heeft toch al ÊÊn ding geleerd van haar grote zus en dat is namelijk op de rug liggen! Tijdens mijn pauze keek ik een aflevering van Pretty Little Liars, het is bijna gedaan!

Ik kan niet uitdrukken in woorden hoeveel ik van deze broek/culotte houd. Als ik kon, dan droeg ik ze iedere dag! Net zoals iedere dinsdag, kwam iedereen ’s avonds eten en maakte ik mijn bekende pasta met pancetta. Normaal zit Jutah niet snel op iemand zijn schoot, maar ik had haar even opgepakt en ze heeft er een hele tijd op gelegen.

Woensdag weer de hele dag gewerkt aan mijn papers (ik weet het, deze periode ben ik echt saai), maar ’s avonds had ik nog eens zin om in bad te gaan. Uiteraard moeten er dan foto’s genomen worden. Het zou bijna verboden zijn om het niet te doen als je een bruisbal gebruikt van Lush!

Donderdag trok ik nog eens kleren aan, want de afgelopen dagen leefde ik een veel te oude losse broek en een simpel T-shirt. Ik had ook ’s middags even de tijd om een lekkere quiche te maken die we buiten konden opeten (niet helemaal natuurlijk, want het was weer te veel). Ook ben ik sinds kort helemaal verslaafd aan spa met een smaakje, echt verfrissend met het warme weer. Als ultieme ontspanning, kon ik ’s avonds nog eens iets tekenen.

Deze week ben ik alleszins veel buiten geweest aangezien Lowie nog niet zindelijk is. Het is nog altijd wel wennen om hem in huis te hebben en vooral voor Jutah!

18948734_10213498281159435_1674937198_o

Ook van zaterdag heb ik niet zo heel veel foto’s. Rond de middag kwam Sam thuis, hebben we samen gegeten. We wouden eerst ergens ’s avonds gaan uiteten, maar ze waren volzet. Gelukkig konden we maandag daar terecht, maar dat zien jullie pas volgende week 😉 Mijn ‘middelste’ broer was alleen thuis en aangezien ik toch altijd te veel maak bij taco’s kon hij mee eten! (de aquarel was hij trouwens vergeten 😛 )

Zondag was de ultieme lazy sunday. Mijn nichtjes kwamen rond de middag langs want ze bleven slapen, maar ze gingen ook nog naar de kermis. Omdat het zo druk was (puppy en kleine nichtjes) besloten Sam en ik om thuis te blijven. Een lazy sunday zou niet compleet zijn zonder Netflix. Om het nog beter te maken, deden we ook nog een dutje en ’s avonds staken we de kleine tafelbarbecue aan!

Tine ❤

