NETFLIXTIP – THE 100

Hallo, hier ben ik weer! Inderdaad, je kan het al raden … Ik heb een serie zitten bingewachten een hele tijd terug waarvan ik vind dat ik deze met jullie moet delen. Deze keer ga ik het hebben over “The 100” en hoe verslavend deze serie wel niet is.

logo_of_the_100

Voor degenen die niet weten waarover The 100 gaat een korte uitleg: Het verhaal speelt zich af na een nucleaire oorlog die 97 jaar heeft plaats gevonden. De enigen overleefden, ongeveer 4000, leven op een ruimtestation dat rondom de aarde zweeft. Maar het probleem is dat de zuurstof stilletjes begint op te geraken wat dus het leven riskeert van al die mensen. Uit wanhoop worden er 100 jeugdcriminelen naar de aarde gestuurd om te kijken of de planeet leefbaar is.

qzpldymt

Ik wist niet waarover de serie ging toen mijn vriend en ik begonnen te kijken. We hadden allebei van mensen gehoord dat het een goede serie was, maar op zich wist ik er helemaal niets van. Ook de acteurs kenden ik niet behalve van รฉรฉn uitzondering in het tweede seizoen (inderdaad, wij hebben seizoen 2 ook al gekeken en 3 … en we zijn nu bezig aan seizoen 4).

100-season-3

Ik ga niet te veel verklappen van de verhaal, maar geloof me het is een serie waar je naar kan blijven kijken! Zo hebben wij eens op een wel hele luie zondagnamiddag misschien wel 10 afleveringen gekeken ๐Ÿ˜›

the-100-new-header

Hierboven zei ik dat we al seizoen drie hadden gezien. Momenteel zijn we bezig aan seizoen 4 waar er iedere maandag een nieuwe aflevering van komt op Netflix. Ik weet het, het is erg. Persoonlijk vind ik het eerste seizoen nog steeds het beste, maar dat betekent niet dat de rest minder goed is! Either way, kijk het gewoon!

Tine โค

