MY WEEK IN PICTURES #34

Het wordt bijna een cliché dat ik begin over het weer in de inleiding van mijn ‘My Week in Pictures’! Maar (hier gaan we weer) wat een weer deze week! Maar ik kon er niet altijd van genieten aangezien er ook papers zijn die geschreven moeten worden. Het hoogtepunt van deze week is toch wel onze nieuwe puppy Lowie!

18788989_10213423461288985_2055332561_o

Een persoonlijk hoogtepuntje voor mij deze week. Een aantal weken geleden was ik op kennismakingsgesprek geweest bij Assjette vzw in Hasselt en ik was meteen verkocht, maar ik moest wachten tot een andere student op gesprek was gegaan dus iedere dag schrok ik als ik een e-mail kreeg op mijn gsm. Maar deze maandag kreeg ik het geweldige nieuws dat ik er volgend jaar stage mag doen!

Er was post voor mij en daar zat dit staaltje van een Chanel lipgloss in. Ik vond het wel gek dat het persoonlijk naar mij was gestuurd. Ik heb hem uitgetest en hij is eigenlijk wel heel mooi ook al ben ik niet zo’n fan van lipgloss. Mijn jongste broer Chiel was rond de middag gekomen en wij zijn samen boodschappen gaan doen, want ’s avonds gingen we nog eens zelfgemaakte hamburgers maken. We hadden ook Dr. Pepper meegenomen iets wat ik nog nooit had geproefd en ik weet er eigenlijk eerlijk gezegd nog altijd niet goed wat ik ervan moet vinden. We hadden speciaal waterijsjes meegenomen voor onze twee nichtjes. Drie keer raden wie geen ijsje moest hebben? Inderdaad, mijn nichtjes.

Woensdag was de eerste warme ochtend in de week. Ik vind het altijd zo moeilijk om te slapen aangezien ik graag een deken op mij heb, maar dat is veel te warm. Gelukkig kon ik afkoelen buiten in de ochtendzon met wat aardbeien, bosbessen en yoghurt. Dat ziet er gewoon al direct mooi en smakelijk uit. Voor de rest van de dag, heb ik mij eigenlijk binnen opgesloten omdat ik écht moest werken aan mijn papers en ik ben goed vooruit gegaan. In de namiddag maakte ik nog snel een grote ketel spaghettisaus en ’s avonds in de zetel beloonde ik mijzelf met wat Ben&Jerry’s voor het harde werk.

Donderdag was het 25 mei en een feestdag, maar ik moest werken 😦 Of ja, ik had mij opgegeven om te gaan werken. Normaal gezien gingen we Lowie de vrijdag halen waardoor ik mee ging gaan, maar door omstandigheden was het verplaatst naar donderdag. Ik vond het heel jammer dat ik niet mee kon gaan, maar ik had dan toch tenminste iets om naar uit te kijken eens ik thuis kwam. Lowie in tha house! En dan nog eens zelfgemaakte pizza’s als avondeten!

Eeeeeeen vrijdag moest er weer gewerkt worden, maar deze keer opnieuw voor school. Heel de livingtafel light vol met cursussen van de voorbije jaren om literatuur in op te zoeken. In de namiddag deed ik nog een dutje in bed en dat was te zien aan mijn arm, al die strepen van waar ik op gelegen heb.

Zaterdagvoormiddag was het weer tijd om centjes te verdienen. De grote bakken preparé en martino zaten al op mij te wachten. Sam was zo lief om mij ’s middags te komen van mijn werk en toen we gegeten hadden, gingen we even naar Hasselt. Wie vorige week heeft meegelezen, weet dat ik op zoek was naar een badpak en ik heb een prachtexemplaar gevonden in de &otherstories. Ik kon het ook al direct uittesten want ’s avonds gingen we barbecueën bij één van mijn broers die een zwembad heeft. Toch zo heerlijk verfrissend! Maar ook al is het 30°, dan nog knuffel ik met de honden!

We hadden wat nood aan verkoeling en die zijn Sam en ik gaan opzoeken de zondag in de cinema. Samen (duh) zijn we naar de nieuwe Pirates of the Caribbean gaan kijken die eigenlijk heel goed was. Toen we thuis kwamen in de namiddag, hebben we ons buiten gezet onder de boom en wat gelegen op een laken totdat het tijd was om te eten en tijd voor Sam om naar huis te gaan.

Wat hebben jullie gedaan met het warme weer?

Tine ❤

