DESIGNER BAG WISHLIST

Iedere vrouw (of man) heeft wel een bepaalde passie voor iets. De één heeft het met schoenen, de ander met make-up en iemand heeft het voor handtassen. Jammer genoeg, ben ik deze drie personen in één! Neen neen, zo erg is het nog niet 😉 Maar als er iets is waar ik zeker van ben, dan is het dat ik mij ooit in mijn leven een designer handtas aanschaf. Vandaag laat ik jullie zien welke op mijn verlanglijstje staan en waar ik jammer genoeg nu alleen nog maar van kan dromen …

Samen met mijn beste vriendin hebben we het ‘plan’ om later als we genoeg geld verdienen een designer handtas te kopen. Hoe we op dat idee gekomen zijn? Geen flauw idee eigenlijk, maar het is er en gaat voorlopig nog niet weg! Kledij en schoenen waar men een paar duizend euro voor neertelt, dat zegt me niet meteen iets. Maar er is wel het idee om echt te sparen voor een handtas. Oké, misschien niet eentje van duizenden euro’s …

Ik kan echt kwijlen naar de collecties van bekende youtubers die met trots hun pareltjes laten zien, maar ik moet toch altijd wel eens slikken als ik de prijs ontdek. Maar er zijn toch een paar exemplaren waar ik echt verliefd op en waar ik wel eens even wat boterhammen met choco voor zou willen eten 😉

Maar ik wil niet alleen maar een mooie handtas, ik wil dat ding dan ook overal mee naartoe nemen en ook echt gebruiken. DUS het moet ook een praktische handtas zijn!

Longchamp Pénélope Fantaisie

Longchamp is in mijn ogen bekend door de shoppers die zowel gebruikt worden als tieners voor school als omaatjes die naar de markt gaan. Als je het mij vraagt een tijdloze tas, maar niet meteen eentje waar ik het warm van krijg. Maar toen ik deze zag, werd ik op slag verliefd! Ze hebben ze hem in verschillende kleuren, maar op één of andere manier heb ik een enorme zwak voor rode handtassen dus toen ik deze kleur zag, was ik al helemaal verloren.

Afbeeldingsresultaat voor Pénélope Fantaisie
Longchamp Pénélope Fantaisie – €590

Prada Cahier

Nog zo’n pareltje! Ik houd wel wat van klassiekers met een leuke twist aan. Oftewel is het een verrassend kleurtje oftewel staat er een leuke print op. Laat deze nu net een ontzettend mooie versiering hebben van manen en sterretjes. Deze maakt iedere outfit alles behalve saai en dankzij de zwarte kleur zal hij ook bij alles passen!

Afbeeldingsresultaat voor prada star bag
Prada Cahier – €1800

Chloé Faye

Ja, hallo! Dit is eigenlijk de eerste designer handtas waarvan ik dacht “Wow, dat is hem!” Deze heb ik al zo vaak voorbij zien komen en steeds als ik hem zie, word ik er weer verliefd op. Voor mij is dit echt wel een hele klassieke tas, maar op één of andere reden spreekt mij dit nog meer aan aangezien ik niet meteen iemand ben die van klassieke handtassen houd. Maar deze … ik kan erover blijven praten! (mijn vriend vindt hem trouwens ook heel mooi)

1135306_1.jpg
Chloé Faye – €1450

Céline Trio

De eerste handtas waarvan ik niet weet in welke kleur ik zou hebben. De Céline Trio, opnieuw (je raadt het al) een klassieker! Ik heb hem al in veel verschillende kleuren gezien en eigenlijk is er niet meteen een kleur geweest die mij aansprak zoals bijvoorbeeld de rode van Longchamp. Maar het is gewoon weer zo’n mooie tas waar ik eigenlijk twijfel of ik een felle kleur zou willen of net een zachte kleur zoals de beige hieronder.

reebonz-celine-trio-celine-1-ec0ba3e0-1ba5-4dc7-b310-9c827e90ba4b
Céline Trio – €1100

 

Nu leek het me ook wel eens leuk om handtassen te laten zien die ik eigenlijk absoluut niet wil hebben omdat ik ze niet mooi vind of onhandig, maar het zijn wel tassen waar heel veel mensen verliefd op zijn! Ik noem drie merken op.

Louis Vuitton

Eerlijk gezegd is er niet meteen één model van Louis Vuitton wat ik niet mooi vind. Het zijn ze eigenlijk allemaal (oeps). Ik begrijp wel waarom vele mensen deze als hun droomtas zien, maar dit is gewoon iets wat totaal niet bij mij past!

Afbeeldingsresultaat voor louis vuitton

Michael Kors

Er zijn modellen van Michael Kors die ik echt heel mooi vind en dat zijn dan vooral de kleinere modellen, maar de grote vind ik gewoon echt veel te groot. Als ik zo eentje zou kopen, dan zou ik zelf verdwalen in de tas. Dus deze is vooral niet praktisch voor mij, maar de kleine modellen vind ik dan wel weer mooi, praktisch en leuk dat ze in verschillende kleuren komen.

Afbeeldingsresultaat voor michael kors

Chanel

Ik wil niet weten hoeveel mensen nu in shock zijn dat ik deze handtas niet mooi vind, want zou wel eens de klassieker der klassiekers zijn. Ik heb hem nog nooit in ‘levende lijven’ gezien dus wie weet verander ik nog wel eens van mening! Maar voorlopig … Op één of andere manier heb ik het gevoel dat ik deze tas niet waardig ben (klinkt heel dramatisch, I know) maar hij is gewoon van Chanel. CHANEL!

Afbeeldingsresultaat voor chanel bag

 

Staan er ook designer bags op jullie wishlist?

Tine ❤

