MY WEEK IN PICTURES #33

Een week met heel veel zon, een enorm ontspannende wellness, veel fruit, de eerste barbecue en zoveel meer!Β 

Maandagvoormiddag vertrok ik op één van de laatste selectiegesprekken voor een eventuele stageplaats. Ik neem dan de belbus naar Kortessem waar ik dan een bus kan nemen richting Hasselt, maar de belbus kwam maar niet! Uiteindelijk kwam hij net op het nippertje waardoor ik op tijd in Hasselt geraakte, maar was ik op het verkeerde adres. Ja, precies een typische maandag maar gelukkig was het wel lekker warm buiten en kon ik toen ik thuis kwam, genieten van aardbeitjes!

Ik had nog eens zin in een smoothie bowl en wat was die goed gelukt! Banaan, mango en framboos

Ja, amai, ik heb een aantal foto’s genomen op de wandeling met Jutah! We waren vroeg vertrokken voor de warmte en het was zo ontzettend mooi buiten en ik had wat spijt dat ik niet mijn spiegelreflexcamera had meegenomen! Ook droeg ik de haarband die ik vorig jaar heb gekocht in de Zara samen met mijn oh zo geliefde streepjesjurk!

Donderdag was een dag waar ik vooral werkte voor school. Het is soms wat moeilijk om te focussen op mijn papers aangezien mijn concentratie niet bepaald top is door de klierkoorts. Maar met kleine beetjes eraan werken, kom ik er wel! Ik had nog 1 pakje Reese’s peanut butter cups over van in Maastricht en deze vond ik wel verdiend tijdens mijn pauze πŸ™‚ Op zo’n dag ben je natuurlijk prachtig gekleed met Birkenstocks en sokken en een joggingbroek! Die donkere foto wat je ziet, is een glas met heel veel ijsblokjes en Strongbow, vond ik ook wel verdiend!

Deze vrijdag moesten we in het ziekenhuis zijn omdat mama een kleine operatie had. Tijdens de middag gingen papa en ik iets kleins eten en zodra ik weet dat er croque vidΓ© op het menu staat, is er geen twijfel mogelijk meer. Ook ben ik al een tijdje aan het denken om een nieuw badpak te kopen. Ik heb een hele mooie die een hele tijd geledenΒ  op Instagram kon zien, maar ook al is hij prachtig is hij niet zo handig … Ik had er een hele boel gepast maar vaak zat hij toch niet zo helemaal zoals ik wou (lees: so much sideboobs) en toen ik te weten kwam dat COS ook badpakken had, duurde het maar een paar seconden totdat ik mijn droombadpak vond!

Gisterenavond was ik nog met de trein richting Gent gegaan om naar mijn vriend te gaan, maar dat was niet het enigste want we gingen nog naar de film samen met 2 vriendinnen van hem. The Zookeeper’s Wife, een goede maar wel een heftige film. Maar de zaterdag hadden we iets om naar uit te kijken! We hadden namelijk een overnachting geboekt met wellness. Toen we aankwamen, waren er ongeveer een vijftal restaurants in de buurt maar ze waren allemaal volzet, dus … zijn we frietjes gaan eten in de frituur haha. Typisch! Maar voor de rest van de avond hebben we enorm genoten van onze welleness. Alles was helemaal in orde. We zijn naar Authentic Beautyfarm in Nevele geweest, een echte aanrader!

Na nog een heerlijk ontbijt gingen we terug naar huis (of ja, naar Sam zijn thuis) waar we een film hebben gekeken en eigenlijk de rest van de namiddag niets hebben gedaan, want daar dient een zondag voor! ’s Avonds gingen we uiteten met de andere kant van Sam zijn familie voor moederdag en geloof het of niet, maar er was een kinderboerderij bij! Dus jullie kunnen het al raden dat ik een half uur de geitjes heb proberen te aaien aangezien de hekken al gesloten waren

Tine ❀

