ASOS MAD BEAUTY ANIMASKS FACE MASK

Dit is misschien één van de gekste reviews die ik zal schrijven. De laatste tijd zijn er wel wat meer artikels online gekomen over huidverzorging zoals de producten die ik gebruik en gezichtsmaskers. Maar zo’n gezichtsmasker als vandaag, heb ik nog niet vaak gezien!

 

_DSC1301

Waar ben ik in hemelsnaam dit masker tegen gekomen? Een hele tijd geleden heb ik een kledingstuk besteld op de Britse site Asos. Maar ik had net niet genoeg om aan gratis verzendingskosten te komen en nam daarom een kijkje bij de beautysector en meer specifiek Koreaanse beauty! Het was goedkoper om dit masker erbij te nemen dan de verzendingskosten te betalen, dus deze belandde snel in mijn mandje!

_DSC1313

Het masker beloofd trouwens om de huid te hydrateren en te kalmeren door middel van komkommer.

_DSC1315

Sheetmasks zijn niet zo heel onbekend. Het is een soort doekje dat doordrongen is met product wat je dan op je gezicht legt om het te laten inwerken. Maaaar dit is niet zomaar een sheetmask. Het is er eentje in de vorm van een tijger. Jawel, een tijger.

_DSC1881

Wanne mooie tijger.

_DSC1882

Ik weet het, ik zie er prachtig uit. Ik had niet de hoogste verwachtingen bij dit masker omdat het maar een paar euro was en het er eigenlijk grappiger uitzag dan nuttig. Maar ik was eigenlijk aangenaam verrast! Toen ik het masker heb laten inwerken en de rest heb afgespoeld, was mijn huid zo zacht!

Het masker is nog steeds te koop op asos voor €4,04. Maar wil je liever een hond of een panda zijn, dan kan dat ook!

_DSC1309

Tine ❤

 

