MY WEEK IN PICTURES #32

Aaah, het Belgische weer. Het ene moment schijnt de zon en ben je aan het smelten en het andere moment ben je aan het schuilen voor de regen. Maar laten we nu dat laatste deel even vergeten en genieten van de zonnige momenten we deze week hebben gehad! Het is weer maandag dus ik neem jullie mee doorheen mijn week!

 

Maandagvoormiddag zat ik op de trein onderweg naar huis. Ik ben thuis gekomen, heb wat gegeten met mama en ben in de namiddag gaan wandelen met Jutah. Stiekem ben ik toch wel een beetje blij als ik ’s avonds weer in mijn eigen bed kan kruipen (sorry, liefje!) want mijn bed is het beste bed in de wereld. Natuurlijk is het nog leuker als ik samen kan gaan slapen met mijn lief πŸ˜‰

Dinsdag was de eerste mooie dag van de week! Dat vroeg natuurlijk voor een leuk make-upje en een roze T-shirt! Jutah lag ook vaak buiten die dag. We hebben gewacht met te gaan wandelen tot mijn broer hier was. Ondertussen had ik al de tomatensaus voor ’s avonds gemaakt en toen mijn broer er was, zijn we gaan wandelen met de drie honden!

Er moesten wat boodschappen gedaan worden en dan stoppen we altijd even om te kijken naar de bloemen en planten. Later ga ik mijn huis vol zetten met planten (opnieuw sorry, liefje). Ook heb ik in een tijdje nog eens iets besteld online. Er was al superveel korting op 2 items die ik graag wou hebben en daar bovenop kreeg ik nog eens extra 10% dus de keuze was snel gemaakt! Maar ik weet ook dat het een betrouwbare website is waar ik mijn geld meteen terug zie als iets niet goed is. Trouwens, hoe lekker is het bruiswater van spa met een smaakje? Mijn favoriet is appel!

Niets is zo leuk als wakker worden met een ontzettend lief berichtje! Donderdag waren mijn vriend en ik al 2 jaar samen, de tijd gaat zo snel. In de namiddag had ik een selectiegesprek met een eventuele stageplaats voor volgend jaar waar ik heel veel interesse voor had. Dus nu moeten jullie deze week duimen dat ik daar ook mag starten! πŸ™‚ Het was ontzettend lekker weer, maar toen ik terug onderweg was naar huis, begon het enorm hard te regenen! Vlug ging ik nog iets lekkers halen voor mama en mij om op te eten bij de koffie. Opeens ging ook de deurbel en kreeg ik dit prachtige boeket geleverd! Een verrassing van Sam (dank je, liefje) omdat we 2 jaar samen zijn. Zo mooi! Ik wist even niet wat ik moest zeggen en mama dacht eerst dat het voor haar was πŸ˜› ’s Avonds gingen we kijken naar de puppy’s maar ondertussen was het weer al veranderd van lekker zonnig naar onweer. Ik heb geen foto’s van de puppy’s genomen omdat ik te druk bezig was met de puppy’s te aaien #sorrynotsorry

Vrijdag was het de laatste les van dit jaar, iets wat ik eigenlijk totaal vergeten was. We kregen nog de tijd om te werken voor onze opdrachten wat ik ook deed en dan hadden we nog een klein uurtje les of eerder afsluiting. Mijn ouders waren ondertussen vertrokken naar een weekendje Ieper, dus was de belbus gereserveerd. ’s Avonds keek ik nog naar Peter Pan voordat ik naar bed ging. Ik vind het toch altijd wat eng om te gaan slapen als ik helemaal alleen thuis ben.

Zaterdag stond ik op tijd op om nog wat in het huishouden te doen en een kleine verrassing voor mama te maken voor moederdag voordat ik opnieuw naar Hasselt vertrok om de trein te nemen. Dit weekend ging ik opnieuw naar mijn vriend voor moederdag (aangezien mama en papa toch in Ieper waren). Ook zijn we stilletjes begonnen met onze reis te boeken. We zouden heel graag een kleine rondreis doen door Zweden omdat het een droom is van ons beiden, maar we gaan eerst nog kijken wat het kostenplaatje in het totaal is want met mijn studentenloontje kom ik niet zo heel ver!

Zondag gingen we dan voor Sam zijn meme en pepe uiteten ’s middags. Sam zei dat de vol au vont (oftewel vidΓ© voor ons Limburgers) daar heel lekker was en dat moest ik natuurlijk testen. Sidenote: hij was lekker. In de namiddag aten we nog een ijsje en hadden we het eigenlijk gezellig samen voordat het voor mij weer tijd was om naar huis te gaan. Ik kon nog een foto maken van deze prachtige zonsondergang voordat ik in de auto stapte!

Wat hebben jullie gedaan met moederdag?

Tine ❀

