MAYBELLINE FALSIES PUSH UP ANGEL MASCARA

Als ik heel eerlijk moet zijn, heb ik niet zo’n moeilijke wimpers (ook al mocht ik er wel wat meer hebben). De lengte is in orde en als ik ze krul, blijven ze het meeste van de hele dag gekruld. Maar aan de andere kant, heb ik niet de meest indrukwekkendste wimpers. Daarom is mascara zeker en vast een must in mijn make-up stash! Vandaag test ik eens een mascara uit!

 

_DSC1858

Ik heb niet zo heel veel eisen als het komt op mascara. Of ja, ik wil natuurlijk wel dat hij de hele dag blijft zitten en mijn wimpers mooi lang maakt! Volume is altijd welkom, maar is niet meteen een must. Maar wat beloofd deze mascara te doen?

“Gewaagd, sexy en extreem verleidelijk! De nieuwe The Falsies Push Up Angel mascara van Maybelline zorgt voor ultieme lengte en geeft je wimpers een prachtige wing look. Wil jij graag lange wimpers, mooie separatie en durf jij te gaan voor de Push-up Angel?”

_DSC1864

Toen ik de mascara open deed, schrok ik wel een beetje bij het zien van het borsteltje. Zoiets heb ik nog nooit gezien! Ik had ook helemaal geen idee dat deze mascara er zo uitzag, want ik heb de mascara gekocht zonder eerst wat opzoekwerk te doen. Opnieuw omdat ik niet zo heel veel eisen heb bij een mascara. Wat ik wel fijn vind aan een mascara is dat het borsteltje niet te groot is, want ik kan daar gemakkelijk mee knoeien. Dus dat is al zeker een pluspunt aan deze mascara!

_DSC1867

Laten we hem gaan testen!

collage

En dit is het resultaat van de mascara! Ik heb geen oogschaduw of eyeliner aangebracht om een duidelijk beeld te geven. Ik ben er tevreden mee! Misschien ook wel één van de eerste keer dat de helft van de mascara niet op mijn ooglid zat. Daarnaast vind ik dat hij ook meer lengte geeft aan mijn wimpers wat hij ook beloofde!

Ik vind het wat moeilijk om mascara’s te reviewen aangezien ik nog nooit een echte mascara heb gehad die een WOW effect gaf. Maar met deze ben ik toch al tevreden! Hij is te koop in o.a. kruidvat voor €14,99.

_DSC1859

Tine ❤

 

