MY WEEK IN PICTURES #31

Terwijl ik dacht dat ik een hele rustige week heb gehad (wat ook deels zo was), heb ik toch een aantal zeer leuke dingen gedaan! Behalve dan het feit dat ik mij verbrand heb aan de oven 😉

 

Rijstwafels met humus, ik blij erbij dat het misschien wel één van de simpelste maar lekkerste ontbijtjes zijn die je thuis kan maken. Vooral als je nog eens humus neemt met een smaakje! Het was 1 mei waardoor (bijna) iedereen vrij had. Mijn ouders zijn in de namiddag een lange wandeling gaan doen met Jutah en vrienden waardoor ik de kans kreeg om nog eens film te kijken. Na lang twijfelen, heb ik uiteindelijk voor Anastasia gekozen. Het blijft echt zo’n mooie film! ’s Avonds maakte ik mij een pasta met heel veel zalm 🙂

Ik ben helemaal verliefd op het hemdje van de Pull&Bear en wou dat ik het iedere dag kon dragen, maar gelukkig heb ik nog andere mooie items in mijn kast hangen. Er was nog een beetje cake over van de zondag. Ook maken wij al een hele lange tijd iedere week een weekmenu, maar deze week liepen we een beetje vast want we hadden geen idee wat we moesten maken.

Jutah is naar de trimster geweest en haar haar is helemaal anders geknipt dan normaal! Haar oren zijn veel korter nu en het ziet er echt enorm schattig uit. Maar stiekem vind ik haar nét wat mooier met haar langere oren. Ze lijkt zoveel jonger nu! En opnieuw ontdekte ik het nadeel van veel spulletjes te hebben op uw kamer. Je moet alles verplaatsen en terug zetten wanneer je moet stof vegen en schrobben!

Donderdag was ik bijna de hele dag alleen thuis. Qua lunch ontbrak ik een beetje inspiratie dus had ik mij een salade met komkommer en tomaat gemaakt samen met wat gebakken bladerdeeg. Ook deed ik nog eens een poging om te werken voor school, maar de concentratie is zo ver weg te zoeken dat het bijna onmogelijk is om echt deftig te werken voor school. En zoals ik al verklapt heb, heb ik mij ’s avonds verbrand aan de oven 😦

Vrijdag had ik 2 uurtjes les dus had ik weer een reden om kleren aan te doen samen met wat make-up. Mama had een afspraak in Hasselt en we hadden eigenlijk allebei tegelijkertijd gedaan rond de middag waardoor we nog even samen de stad in konden gedaan. We waren iets kleins gaan eten en wie mij kent, weet dat ik zo goed als altijd een croque vidé neem als ik het zie staan op de kaart! Mama was eerst nog aan het twijfelen, maar uiteindelijk zijn we nog naar de Melvin gegaan, één van haar lievelingswinkels! Toen we thuis kwamen, vertrok ik meteen samen met Jutah voor een wandeling omdat mama moest gaan werken.

Zaterdagvoormiddag heb ik weer gewerkt. Toen we ’s middags thuis kwamen, maakte ik mij eigenlijk voor de eerste keer een broodje met brie terwijl ik heel graag brie heb. Altijd als ik terug kom van het werk, ruik ik naar charcuterie en is het daarom ook hoognodig dat ik douche. Maar net voordat ik de douche wou instappen, stootte ik het doosje met de wattenstaafjes om. Natuurlijk gebeurd mij dit weer! Ik deed ook nog een maskertje op en besloot om mij op mijn gemak op te maken. ’s Avonds moesten we nog naar de spaghettiavond van mijn broer zijn onderwaterhockey en zelfs daarna nam ik nog de trein richting Sam!

Zondag was het een luie dag. Hoe Fiby, de kat van Sam, erbij ligt is een mooie representatie van deze dag! Maar kort na de middag zijn we naar de cinema gegaan om Guardians of the Galaxy Vol 2 te gaan kijken. De eerste was trouwens ook de eerste film die we samen keken, dus dat maakte het nog extra leuk!

Tine ❤

