L’OREAL PARIS ACCORD PARFAIT

Foundation, misschien wel het lastigste in een make-up routine aangezien de kleur perfect moet matchen. En laat dit nu net het moeilijkste zijn in de hele wereld (oké, misschien een beetje overdreven). Vandaag test ik de ‘Accord Parfait’ foundation van L’oréal Paris in de kleur 1.R/1.C Rose Ivory.

_DSC1835

_DSC1836

  • Versmeltende foundation die zich perfect aanpast aan de kleur en textuur van de huid voor een homogeen resultaat.
  • Micropigmenten die volledig homogeen opgaan in de formule.
  • Fijne en perfect versmeltende textuur die één wordt met de huid voor een gesatineerde, frisse en natuurlijke teint.
  • De textuur laat zich gelijkmatig aanbrengen en verbergt alle onvolmaaktheden.
  • Natuurlijke tinten die sublimeren met uw teint.

Dit zijn de beloftes die L’oréal maakt over deze foundation. Hij zou zich perfect moeten aanpassen aan mijn huid, een satin finish hebben en alle onzuiverheden bedekken. Sounds like a dream! Dus ik test graag uit of dit ook wel klopt 😉

_DSC1841

Het komt als geen verrassing dat ik voor de lichtste kleur ben gegaan. Vraag me alleen niet waar de ‘R’ en de ‘C’ voor staan aangezien in de rest van het assortiment letter zitten als ‘D’ en ‘N’. C zal voor koud staan, N voor neutraal, maar de R en de D blijven een raadsel voor mij. Zolang de kleur maar klopt!

_DSC1843

_DSC1844

Vaak lijkt de foundation wat te donker op mijn hand terwijl het bij anderen net andersom is. Daarom is het ook belangrijk om de foundation te testen in daglicht en op je kaak, zo kan je écht de juiste kleur vinden!

collage1
geen foundation
collage2
aangestipt
collage3
foundation aangebracht
collage4
foundation samen met concealer en poeder

Oké, ik ben eigenlijk echt heel tevreden over de foundation! Met 2 pompjes had ik genoeg voor heel mijn gezicht en zelfs om nog wat beneden te blenden naar mijn nek toe. Wel verdoezelt hij niet al mijn onzuiverheden, maar ik moet eigenlijk bij iedere foundation wel wat extra concealer toevoegen. Hij heeft een hele mooie finish die misschien niet zo duidelijk is op de foto, maar hij heeft een gezonde gloed. Een tevreden withuidje!

Ik heb deze foundation gekocht in de DI, maar hij is nu verkrijgbaar op Bol.com voor €11,54 in plaats van €16,99!

_DSC1834

Tine ❤

