MY WEEK IN PICTURES #30

Voordat ik jullie mijn leuke momenten van deze week deel (ook wel de iets mindere momenten uiteraard), wil ik even zeggen dat deze week niet zo’n goede week voor mij is geweest. Enorm moe geweest, enorm veel geslapen doorheen de dag en op momenten ook enorm emotioneel. Maar zo van die weken zitten er soms ook tussen en het zou niet eerlijk zijn als ik dat niet met jullie zou delen!

 

Zoals (bijna) iedere maandag ga ik wandelen met Jutah. Oké, als jullie al een paar keer deze ‘My week in pictures’ hebben gelezen dan weten jullie dat ondertussen wel! Ik zou het al bijna niet meer moeten herhalen 🙂 Toen ik thuis kwam, heb ik mijn kleren aangetrokken en mijn make-up gaan (waar ik trouwens wel heel blij mee was).

18290100_10213157485759763_1499950305_o

Dinsdag zijn er niet veel foto’s getrokken. Eigenlijk heb ik deze week niet zo heel veel foto’s gemaakt omdat ik dus heel veel geslapen heb tussendoor. Maar ’s avonds hadden 2 vriendinnen en ik eindelijk nog eens een date met elkaar. We zijn samen iets gaan eten en drinken en uiteraard kon ik niet geen foto van deze pizza!

Heel old school heb ik nog eens een zacht gekookt eitje gegeten ’s middags. Deze dag was misschien wel de ergste dag van de hele week. Ik werd om 9 uur wakker, maar ik geraakte pas om half 11 uit mijn bed. Dus die dag heb ik ook niet veel anders gedaan dan ’13 Reasons Why’ helemaal uit te kijken.

In de voormiddag besloot ik een hele lange wandeling met Jutah te doen. Gewoon om de deur uit te zijn en mij eens te laten uitwaaien want het was heel hard nodig. Na anderhalf uur te wandelen, hadden ik ontzettend veel honger en eerlijk gezegd absoluut geen zin om te koken. Maar ik had donderdag ook wel iets om naar uit te kijken! Een vriendin en ik hadden on een aantal weken geleden ingeschreven voor een workshop handletteren in de Sanseveria in Diepenbeek. En wat was het leuk! Niet alleen leerden we de basis, maar kregen we ook nog vanalles lekkers te eten! 🙂

Vrijdagochtend moest ik al vroeg opstaan omdat er 2 mensen waren die wat kledij van mij wouden kopen (dank u, Joëlla en Anneleen!) en dan kon ik nog naar hen gaan voordat mijn les begon. Het was ontzettend raar weer. Het ene moment koud en het andere dan weer warm! Mijn plan was om tijdens de middag al naar huis te gaan omdat de tweede les niet verplicht was. Maar er werd toen gezegd dat er tijdens het eerste uur wat dingen overlopen gingen worden waardoor ik toch bleef. Dus ’s middags at ik nog iets op school voordat we naar de les gingen, waar ik letterlijk niets gedaan werd en aangezien ik mijn laptop niet mee had, kon ik ook niets doen. Na een half uur was ik al onderweg naar de bushalte 😛

Zaterdag gingen mijn ouders kijken naar de puppy’s. INDERDAAD, ER KOMT EEN TWEEDE LABRADOODLE! Maar ik kon niet meegaan omdat ik moest gaan werken 😦 Met de belbustaxi was ik gelukkig wel snel thuis! Mijn ouders waren snel terug en in de namiddag had ik nog mijn quote afgewerkt van de workshop. Tijdens de avond had ik nog snel de foto kunnen maken waar Jutah naast mij lag, maar dat duurde niet lang aangezien ze na 5 minuten al terug opstond 😛

Jawel hoor, zondagvoormiddag ben ik ook gaan werken! Mijn broer had mee gegeten ’s middags samen met de 2 honden, maar daar heb ik geen foto van genomen. Wel heb ik een foto van de kader op mijn kamer, ik vind dat hij er leuk staat. Na mijn zoveelste dutje van de week, hebben mama en ik samen een stukje cake gegeten. Toen was het alweer tijd om mij klaar te maken, want mijn nichtje ging om 18 uur optreden met haar dansschool in Hasselt. Ik was de tijd uit het oog verloren waardoor ik nog mijn mascara, highlighter en bronzer nog moest aanbrengen in de auto! Gelukkig heb ik geen oog verloren 😉 De show was trouwens heel mooi! Omdat we niets hadden gegeten omdat de show al om 18 uur begon, zijn we daarna nog met zijn allen iets gaan eten in de Century in Hasselt!

Wat doen jullie vandaag op 1 mei?

Tine ❤