FREEDOM PRO BROW POMADE – SOFT BROWN

The Dipbrow Pomade van Anastasia is bekend onder vele beautybloggers/vloggers. Maar je betaalt al gemakkelijk meer als €20 voor zo’n potje en dan moet je er nog zeker van zijn dat je de juiste kleur hebt! Maar allereerst wou ik proberen of ik zo’n pommade wel fijn vind werken. Al snel vond ik een (goede?) dupe voor de duurdere versie en deze test ik vandaag uit voor jullie!

_DSC1499

_DSC1502

Vandaag ga ik het hebben over de Freedom Pro Brow Pomade in de kleur Soft Brown. Het was eerst even twijfelen over de kleur omdat er zoveel verschillende kleuren waren, wat natuurlijk een pluspunt is. Uiteindelijk heb ik raad gevraagd en kwam ik uit op Soft Brown aangezien ik deze nog kan opbouwen om het eventueel donkerder te maken.

_DSC1506

Voor mij was het belangrijk dat de kleur warm is terwijl anderen misschien net zoeken naar een iets koelere kleur. Het typische aan een pommade is dat je er veel strakker mee kan bijtekenen dan bijvoorbeeld bij poeder. Het zou de perfecte ‘brow on fleek’ creëren en dat is net iets waar ik naar op zoek ben!

_DSC1513

Bij de eerste swatch, zag ik eigenlijk meteen dat de kleur wel goed voor mij zou zijn. Wat een geluk dat ik niet voor een donkerdere kleur heb gekozen! Daarnaast is de substantie ook fijn. Zacht, maar niet te zacht waardoor je gemakkelijk een strak lijntje mee kan tekenen.

_DSC1906

Dit zijn mijn wenkbrauwen zonder product op. Ik ben best wel tevreden met de vorm , maar de kleur komt niet overeen met mijn haarkleur en ze mogen gerust wat voller! (lees, veel voller 😉 )

_DSC1910

Et voila, mijn wenkbrauwen ingevuld! Ik gebruik de pommade al een tijdje en ik ben enorme fan. Het werkt sneller als ik dacht en zoals je ziet, kan je er strakke lijnen mee maken maar het oogt nog altijd natuurlijk. De kleur is ook perfect als ik dat eerlijk mag zeggen 🙂 Ik gebruik het product samen met een kwastje van boozyshop waar ik trouwens ook een artikel over heb geschreven dat je hier kan lezen. Het werkt prima!

De pommade van Freedom kan je trouwens ook op Boozyshop kopen voor €5,95 wat al een stuk goedkoper is als het exemplaar van Anastasia en zeker het proberen waard!

_DSC1504

Tine ❤

