MY WEEK IN PICTURES #29

Een week waar ik dingen heb gedaan die ik al een hele lange tijd wou doen! Notitieboekje kopen voor mijn bullet journal, kwasten wassen, gezichtsmasker testen, kledingkast opruimen en vooral … SUSHI ETEN!

 

De maandag begon in Kortessem. Er was een markt met allemaal standhouders die zelf dingen maken en dat gecombineerd met Flora Hesbania. We gingen er naar toe samen met mijn 2 jongste broers en hun vriendinnen. Wie mij al langer kent, weet dat ik een enorme fan ben van simplistische oorbellen en heb een nieuw paar toe kunnen voegen aan mijn collectie!

Een tijdje geleden ben ik begonnen met handletteren, maar ook met een bullet journal. Ik deed het eventjes in een boekje dat ik nog thuis had liggen, maar de kwaliteit van het papier was toch niet wat ik wou. Dus ik besloot om een Leuchtturm1917 te kopen, de notitieboekjes die worden gebruikt om een bullet journal te maken. Zoals je misschien ziet op de foto, staan er overal kleine puntjes die het makkelijk maken om alles mooi recht te schrijven zonder die overduidelijke lijntjes te hebben. In de namiddag hield ik mij bezig met het maken van de lasagne voor ’s avonds!

Woensdag was het poetsdag. Of tenminste poetsvoormiddag waarbij ik ook mijn kwasten nog eens waste (wat natuurlijk al weer veel te lang geleden was). ’s Middags maakte ik mijn bekende slaatje geitenkaas die tenminste bekend is in de familie! En ’s avonds … Leek ik op een tijger door het testen van een gezichtsmasker waar ik nog niet te veel over ga vertellen!

Natuurlijk zou het geen week van mij zijn als ik geen foto’s zou hebben genomen van de wandeling met Jutah! Ook maakte ik een ooglook met de liquid metals van Catrice, waar er afgelopen zaterdag een artikel online van is gekomen. Een close up van de look, kan je hier vinden of op mijn Instagram! We gingen ook mijn nichtjes van school halen. Terwijl mijn mama stond te wachten aan de school, ging ik nog snel de Carrefour in om wat ingrediΓ«nten te kopen en samen met deze bloemen! Mama neemt altijd tulpen, maar als ik bloemen koop dan zullen het altijd anderen zijn!

Vrijdag had ik les en daarna een selectiegesprek voor een stageplaats voor volgend jaar, maar daar heb ik geen foto’s van genomen! Toen dat voorbij was, ging ik even naar Hasselt en vooral de Pull&Bear om nog eens de jeansjas te passen waar ik wat spijt van heb. Ik weet het nog altijd niet, haha, dus ik heb hem niet gekocht maar wel dat leuke hemdje! Mijn broer belde mij of ik nog iets te doen had in de namiddag want hij wou ook nog even naar Hasselt dus wachtte ik op hem en gingen we op broekenjacht voor hem. Ik was ook nog even de NYX winkel in geweest en daar kreeg ik complimenten over mijn ooglook waar ik natuurlijk ontzettend door geflatteerd geraakte! Voordat we naar huis gingen, aten we nog een frozen yoghurt. Voor de kerstperiode wou ik een nieuw handtasje en liefst nog een rode. Na maandag twijfelen, heb ik hem eindelijk gevonden en gekocht in de Zara. Also, don’t mind al de foto’s van mijn bruisbal. Maar hij was zo mooi!

Normaal gezien moest ik deze zaterdag niet werken. Maar ik werd ’s morgens wakker gebeld met de vraag waar ik bleef terwijl ik helemaal niet moest gaan werken. Omdat ik toch al wakker was, ben ik gegaan en heb ik gewerkt tot 13 uur. Mijn planning ging een beetje mis dus in de namiddag kon ik pas beginnen met mijn kledingkast op te ruimen. Dat was hoognodig, want er moest heel veel weg! Ik verkoop ook wat, dus als jullie interesse hebben, kunnen jullie het vinden op mijn facebook pagina!

Sam had gezegd dat hij mij misschien ging trakteren op sushi en die belofte heeft hij nageleefd! (ik heb toch een geweldig liefje). Dus de zondag werd een namiddagje Maastricht! Het leek net alsof ze overal aan het werk waren, maar uiteindelijk waren we er wel geraakt. Sam had eigenlijk honger en we hadden nog meer als een uur te gaan, dus zijn we ergens iets gaan drinken. We wouden iets kleins eten en bestelden wat nacho’s. Ja … Echt klein kan je de nacho’s niet noemen πŸ˜› En ’s avonds sushi in Tokyoto! Het is daar echt superlekker, maar deze keer had ik echt te veel gegeten!

Tine ❀

