CATRICE LIQUID METAL LONGLASTING CREAM

Wanneer je naar de nieuwe budgetproducten kijkt van Catrice en je oogt opeens valt op deze parels. Maar ook op een product dat je eigenlijk nog nooit echt hebt gebruikt! Liquid lipsticks ben ik heel bekend mee, maar een liquid oogschaduw nog nooit. Er waren twee kleuren die eruit sprongen en die heb ik dan ook meegenomen om te reviewen en te swatchen!

_dsc0715

_dsc0713

Hier ben ik weer met roze … Maar ook een champagnekleur! In de winkel was ik meteen verkocht en ik kon niet wachten om ze te testen. Ik wist ook niet of het wel fijn zou werken of hoe ik er ΓΌberhaupt mee moest werken dus dat was even uitzoeken!

_dsc0709

Er zijn 5 verschillende varianten die van licht naar donker gaan, ik heb er zoals je ziet 2 uitgekozen. De eerste is California Creamin’, een champagnekleur met veel glans. Daily Dose of Rose is de tweede kleur en zoals de naam het zegt, is het een roze kleur. De namen vind ik trouwens heel leuk gevonden!

_dsc0695

_dsc0726

Het borsteltje is net gelijk het borsteltje van een vloeibare lipstick of concealer. Als we kijken naar de swatches, zien we dat er enorm veel pigment is (wat zéér positief is uiteraard). Wat me meteen opviel was dat het wel snel opdroogt. Aan de ene kant positief aangezien het zich dan niet gaat verplaatsen op het ooglid en dat de kleur ook goed blijft zitten, maar ook negatief want dat betekent dat je snel moet handelen!

_DSC1979

_DSC1927

Laten we zeggen dat ik de champagnekleur enorm mooi vind! (die trouwens ook knallend zou zijn als highlighter in de binnenste ooghoek) De roze valt een beetje weg op mijn ooglid.

Ze drogen enorm snel op waardoor het wat moeilijk is om ze echt mooi in de huid te blenden. Snel werken dus en liefst met een zo klein mogelijk kwastje! Als ze eenmaal zijn opgedroogd, blijven ze wel goed zitten. Enige minpuntje is dat hij wat afbrokkelt doorheen de dag. Maar voor die prijs πŸ˜‰

Deze 2 kleuren en nog anderen zijn te koop in het Kruidvat voor €3,99.

Tine ❀

