MY WEEK IN PICTURES #28

Wat een gezellige week! Maar echt! Als ik er terug kijk, realiseer ik me dat ik eigenlijk best veel dingen heb gedaan. Het verbaasde me dan ook weer dat ik zoveel foto’s had genomen, dus ik hoop dat jullie er klaar voor zijn 😉 Uiteraard hebben we ook Pasen gevierd en kan ik jullie nu al verklappen dat onze paastafel de allerbeste was!

Na de treinrit, was het tijd om ’s middags thuis iets te eten. We hadden aardbeien gekocht op de markt en die werden meteen opgegeten. Vraag me niet waarom, maar ik had enorm veel zin om eens bananenbrood te maken! Ik heb het in mijn leven nog maar één keer gegeten en opeens dacht ik eraan om hem te maken (hij was trouwens heel lekker).

Dinsdag gingen twee vriendinnen en ik normaal iets eten in Hasselt. Maar eentje kon weer niet van de partij zijn dus zijn Anne en ik gewoon samen gegaan! Voor degene die ooit in de Tasty Bowl geweest zijn, weet dat die kommen enorm goed gevuld zijn. Daarom kan ik nu met trots zeggen dat het me voor de eerste keer gelukt is om hem helemaal op te eten en dat nog eens samen met een beetje sushi! Ook was sinds vorige week de &Other Stories open in Hasselt en wat een mooie winkel is het, maar ik heb niets gekocht. Wel heb ik spijt van een jeansjasje in de Pull&Bear die ik niet gekocht heb 😦 Om onze dorst te lessen hebben we voor de eerste keer bubble tea gedronken! Maar het beste moet nog komen, of ja voor de grote hondenliefhebster die ik ben … Ik zag een enorm mooie en vooral fluffy hond aan de bushalte en die stapte gewoon mee op de bus! Mijn dag kon niet beter zijn 🙂

In Hasselt had ik deze geweldige pyjama gekocht in de Primark. Wie leuke pyjama’s wilt, moet daar zeker naartoe gaan! Het weer is wel terug wat kouder geworden jammer genoeg, maar dat betekende wel dat ik nog eens mijn felblauwe regenjas kon aandoen tijdens het wandelen met Jutah. Mijn nichtjes gingen blijven slapen en voordat we ze gingen halen, zijn mama en ik nog vlug naar de winkel gegaan. Altijd leuk om de kleurrijke bloemen te zien. En de cactussen. Ik houd van cactussen. Als de meisjes mogen kiezen wat ze willen eten, dan is er 9/10 keer macaroni bij! 🙂

Donderdag was een dag vol met foto’s! De meisjes bleven nog de hele dag bij ons en in de voormiddag waren ze alleen bij mij thuis omdat mama moest gaan werken. Voor de eerste keer heb ik pannenkoeken gemaakt en wat waren ze lekker! En dan nog te denken dat ik eigenlijk niet zo graag pannenkoeken heb, haha. In de namiddag zijn we een korte wandeling gaan maken met zijn allen en hebben ze even in het hoge gras gespeeld. Met hoog gras, bedoel ik ook echt hoog gras. Als ze gingen liggen, kon je ze niet meer zien!

17949647_10213012211808005_659591710_o

De Paashaas was precies langs geweest op het werk! De vrijdag ging ik werken van 7 uur tot half 5 en ik had de hele tijd een enorm zaterdaggevoel omdat ik normaal gezien alleen maar op zaterdagen werk.

Maaar zaterdag was ik ook weer van de partij! Deze keer van 7 uur tot 16 uur. Het laatste uur hebben we de diepvries klaargezet voor de komende dagen omdat de pistolets en croissants worden afgebakken bij ons. Maar we moesten voor zondag, maandag en dinsdag klaarzetten waardoor ik op het einde bijna bevroren was! Sam was mij komen halen en toen we thuis kwamen, zijn we onder de lakens gekropen en wat filmpjes gekeken!

PASEN! Het is niet direct een feest wat echt groot gevierd wordt bij ons, maar dit jaar keek ik er eigenlijk toch wel stiekem naar uit. 1) Ik had een leuke outfit gescoord voor Pasen. 2) Zoals ik al zei, was onze tafel de mooiste paastafel ooit. 3) Taart. Omdat het al wat laat was toen iedereen weg ging, hoopte we dat er een frituur open was omdat niemand eigenlijk nog zin had om te kopen. Maar de frituur in het dorp was gewoon open! Over een leuk Pasen gesproken 😉

Wat hebben jullie gedaan bij Pasen?

Tine ❤

