MORPHE – S12

Wie vaak naar Amerikaanse youtubers kijkt, zal wel eens van het merk Morphe hebben gehoord. Het is een redelijk betaalbaar merk, maar moet blijkbaar geweldig zijn van kwaliteit. Al een langere tijd wou ik graag een palette van hun uitproberen, maar meestal zijn dit zeer grote met wel 35 kleuren! Tot dat ik op Boozyshop eentje tegenkwam met 12 kleuren en allemaal nog eens shimmers!

_DSC1521

_DSC1525

Zoals ik al eerder zei, hebben ze vooral oogschaduwpalettes met wel 35 kleuren. Begrijp me niet verkeerd, deze palettes zien er ook zeer mooi uit! Maar omdat het mijn eerste palette van het merk was, speelde ik het safe en kocht een iets kleiner palette.

_DSC1527

Het is heel duidelijk dat het allemaal warme tinten zijn, maar dat zijn nu eenmaal de tinten die ik vaak draag! Er is wel eentje die eruit springt en dat is de grijze op de tweede kleur. Maar eigenlijk toen ik het palette open deed, werd ik meteen verliefd op al de kleurtjes! Is het pigment nu echt zo goed als ze zeggen?

_DSC1546_DSC1547

_DSC1548
De swatches zijn hier iets tΓ© warm. De tweede kleur is bijvoorbeeld meer roze!

Ja hallo daar! Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik swatches begon te maken op mijn warm. Wat een pigment! En ook wat een glans! Ik was even vergeten hoe mooi ik shimmer oogschaduws vind! (ik houd ook nog altijd van matte oogschaduws hoor). Het enigste wat ik een beetje mis in het palette is een highlighter, maar daar ga ik niet over klagen πŸ™‚

_DSC1553
Lipstick: Kiko Strawberry Pink

De oogschaduws hebben jammer genoeg ook geen namen, dus ik kan ze niet precies benoemen! Deze look heb ik gemaakt met de onderste rij. Een look met vooral roze en brons tinten.

_DSC1710
Lipstick: Mac Honeylove

Natuurlijk moest ik ook een ooglook maken met de gouden tinten. Ik moet wel toegeven dat ik ook matte oogschaduws heb gebruikt om de look compleet te maken! Want alleen maar shimmers gebruiken, vind ik een beetje tΓ©.

_DSC1736
Lipstick: Mac Velvet Teddy

Omdat de grijze kleur er zo uitsprong, wou ik ook heel graag een look maken met deze kleur! Vooral omdat ik mezelf niet meteen zie met zilveren oogschaduw omdat ik, zoals ik eerder zei, liever warme tinten draag. Maar ik was aangenaam verrast. Het resultaat ziet er eigenlijk nog wel heel goed uit!

_DSC1524

De oogschaduws zijn gemakkelijk in gebruik. Ze hebben op het ooglid ook hetzelfde pigment als op de swatches. Om ze extra intens te maken, gebruik ik graag een vochtige kwast waardoor de kleuren echt knallen! De tinten liggen misschien dicht bij elkaar, maar voor mij is dit allesbehalve een nadeel! Ik ben verkocht! Op Boozyshop was hij een hele tijd te koop voor ongeveer €16, maar jammer genoeg is hij daar niet meer te koop.

_DSC1535

Tine ❀

 

