MY WEEK IN PICTURES #26

De laatste week voor de vakantie, ook al voelt het niet echt als vakantie voor mij omdat ik al zo weinig naar school moet gaan. Maar het was ook niet zo een heel gezonde week, oeps … Maar wel eentje waar ik eindelijk nog eens heb afgesproken met een vriendin! En waar ik nog altijd intens geniet van al de mooie bloesems! Daarnaast was het ook een week met veel “uiteindelijk”-en ๐Ÿ˜›

 

Maandagvoormiddag was het jammer genoeg weer tijd om naar huis te gaan. Ik probeer nu echt altijd een plaats te vinden in de trein waar een stopcontact is, haha! Dan kan ik tenminste zoveel op mijn gsm zitten als ik wil ๐Ÿ™‚ De namiddag vulde ik met een wandeling met Jutah.

17669061_10212844386372474_1661509359_o

Dinsdag voelde ik mij niet zo goed. Ik had hoofdpijn en was ontzettend moe. Joepie #klierkoorts. Maar wel zijn mama en ik naar de Colruyt gegaan zodat we weer een gevulde frigo hadden. Toen we thuis kwamen, heb ik mij wel meteen in de zetel gelegd.

In de voormiddag maakte ik een lekkere quinoasalade met lekker veel zongedroogde tomaten! Ook was het de laatste keer deze week dat ik nog iets moest doen voor mijn filigraan. Eindelijk! Mama had al sinds vorige week zin om een ijsje te gaan halen en dat hadden we de woensdag gedaan. Natuurlijk kreeg Jutah er ook รฉรฉn wat je kan zien op de achtergrond.

Donderdag stond ik vroeg op zodat ik in de voormiddag nog een goede lange wandeling met Jutah kon maken, want ’s middags ging ik met mijn vriendin Anne E I N D E L I J K nog iets eten in Hasselt. We hadden allebei al lang heel veel zin in een Bagel van Eve&Molly’s. Daarna uiteraard een frozen yoghurt als dessert. Een paar maanden geleden had ik patches gekocht voor op een wit T-shirt en deze had ik de avond ervoor op gestreken en het is superleuk geworden! We hebben ons allebei ook ingeschreven voor een workshop handletteren in Diepenbeek en ’s avonds oefende ik al een beetje, ook al duurt het nog even voordat de workshop er is!

Op weg naar school kwam ik zoveel mooie luchten tegen dat ik het niet kon laten om foto’s te nemen. Misschien toch wel รฉรฉn klein voordeeltje van de klok die verzet is geweest vorige week. De vrijdag had ik maar tot de middag les (ik mocht eindelijk mijn workshop van filigraan geven). Mama wou mij komen halen van school en zijn we een taartje gaan halen bij de bakker omdat mijn broer vrijdag jarig was. Maar hij was niet thuis … Oeps … Maar toch hadden we een stukje gegeten!

17522332_10212844386732483_1604952974_o

Zaterdagochtend moest ik gaan werken en had ik ook voor de eerste keer er alleen naartoe gereden omdat mama en papa de auto toch niet nodig hadden in de voormiddag! Ik ben er zonder kleerscheuren geraakt ๐Ÿ˜‰ Neen neen, het gaat eigenlijk heel goed met auto rijden! Omdat Sam en ik alles hebben gezien van The 100 en we moeten wachten om nieuwe afleveringen iedere week, zijn we begonnen aan een nieuwe serie. Riverdale!

Wanneer we een dag hebben met goede wenkbrauwen, moet deze vastgelegd worden ๐Ÿ˜› Eeeeeeen we aten opnieuw taart! (#bananentaart) We waren allemaal uitgenodigd om bij mijn broer te gaan de zondag. En wat een lekker weer! Ik kon eindelijk (na deze stop ik, ik beloof het) mijn gestreepte culotte aantrekken. Om de ongezonde week af te sluiten, gingen we ook nog met bijna zijn allen in de Quick eten. Mijn nichtjes bleven slapen en toen ze hoorden dat Chiel en Katrien naar de Quick gingen, wouden ze natuurlijk mee!

Tine โค

