NYX LIP LINGERIE TEDDY

Eentje is geentje zeggen ze vaak? Daar kan ik over meespreken. In de zomer had ik in Barcelona een liquid lipstick van NYX gekocht waar ik een heel positieve review over heb geschreven. Ik draag deze kleur vaak, maar wou eens een beetje out of the box gaan. Little did I know dat ze NYX ook verkopen in de Douglas in Maastricht (en sinds kort ook in Hasselt!). Daar besloot ik eens om een gewaagdere kleur te kopen genaamd Teddy.

_dsc1334

_dsc1330

De kleur exotic draag ik nog altijd met heel veel liefde! Ik vind de formule wel fijn en ze blijven goed zitten doorheen de rest van de dag. De lip lingeries staan erom bekend om te bestaan uit best een mooi assortiment nude kleuren. Natuurlijk ben ik dan weer iemand die net twee van de donkerste kleuren kiest.

_dsc1337

Inderdaad, Teddy is een bruine kleur! Ik heb heel veel lipsticks met een bruinere ondertoon waardoor het een beetje een 70’s vibe krijgt, maar een echte bruine kleur … Die had ik nog niet!

_dsc1350

Ik was al bekend met de formule van de lip lingerie van NYX wat ervoor zorgde dat ik er nog eentje wou hebben. Ze blijven lang zitten, brengen gemakkelijk aan en dekken goed. Wat wil je nog meer hebben? (ze slijten wel af tijdens het eten)

_dsc1356

Zoals je kan zien, bruiner kan het bijna niet worden als je het mij vraagt. Hij dekt goed, maar ziet er wat vlekkerig uit op de swatch. Maar gelukkig is dit niet op de lippen πŸ™‚

_DSC1476

_DSC1479

Het liefst draag ik deze lipstick met donkere kleuren qua kledij (lees: gewoon een zwarte blouse of T-shirt) omdat ik dat net iets beter vind passen in plaats van iets wits. Zoals het andere exemplaar, blijft deze ook lang zitten. Maar bij het eten, slijt hij wel af langs de binnenkant.

Sinds kort is er ook een NYX winkel geopend in Hasselt (yassss) waar je deze en vele andere producten kan vinden!

_dsc1325

Tine ❀

