MY WEEK IN PICTURES #25

Eindelijk kon ik deze week naar de kapper gaan, want dat was hoog nodig! Daarnaast heb ik mijn ouders gezien in onesies, ben ik met ze naar Genk geweest en ben ik EIN-DE-LIJK naar Beauty and The Beast gaan kijken! (ook al was die nog niet zo heeeel lang uit)

Maandagnamiddag = wandelen met Jutah. Meer kan ik daar niet over zeggen, want het is iedere maandag hetzelfde liedje! Wel heb ik mij voor de eerste keer een mugcake gemaakt dat wou ik eens proberen en het was uiteindelijk lekker, maar wel iets te veel. In de beautywereld was iedereen aan het wachten op de collab tussen Jeffree Star en MannyMua, maar uiteindelijk ben ik niet zo heel enthousiast over hun producten …

Ik neem soms toch wel de meest random foto’s. Vraag me niet waarom er een foto tussen zit van de plant in de keuken 😛 Wel heb ik eens gespeeld met zilveren oogschaduw. Het leek net alsof ik naar een feestje ging, ook al was het gewoon weer een thuiswerkdagje! Mijn ouders gingen naar het grootouderfeest van mijn nichtje en ze moesten verkleed gaan. Ze hadden allebei een onesie van mij aangetrokken, haha. In de namiddag was het tijd om terug voor school te werken, opnieuw aan mijn filigraan. En koken natuurlijk ook, want iedereen kwam weer eten.

Jawel hoor, woensdag was het tijd dat de schaar weer eens in mijn haar ging! Er is een heel stuk vanaf gegaan, maar dat wou ik ook. En alles is nu terug één lengte, waar ik ontzettend blij mee ben!

Donderdagvoormiddag ging ik wandelen met Jutah en had ik een outfit aan waar ik eigenlijk nooit eerder op was gekomen, maar die wel ontzettend leuk was. Alleen is een flared jeans niet zo handig tijdens het wandelen in het bos 😛 In de namiddag waren mama en ik aan het twijfelen of we al dan niet zouden gaan winkelen of een ijsje zouden gaan eten. Maar toen stuurde mijn broer of we niet even langs wouden komen, dus de keuze was snel gemaakt! Zijn vriendin was die dag ook trouwens jarig en toen ze terug kwam van haar werk, had ze een kattentong voor ons mee genomen! Over katten gesproken, Jutah probeerde achter Pluis te vangen maar was even verbaasd toen die de boom in klom!

Zoals bijna iedere vrijdag, had ik opnieuw les. Het was de eerste keer in lange tijd dat ik nog eens zo’n mooie zonsopgang heb gezien. Toen ik naar school wandelde, kwam ik ook deze prachtige bloesemboom tegen. Dan weet je pas echt dat de lente eraan komt! Rond de middag had mijn mama gestuurd dat ze mij wel aan school zou komen halen, maar ze stond jammer genoeg aan de verkeerde school … Sinds dit semester heb ik eigenlijk altijd les in Hasselt terwijl ik daarvoor altijd les had in Diepenbeek dus uiteindelijk moest ik toch nog de bus naar huis nemen!

Deze zaterdag moest ik niet gaan werken in de Alvo dus kon ik ’s morgens wat knuffelen met Jutah en uitgebreid ontbijten. Of ja, “uitgebreid ontbijten”. We hadden nog eens bananen in huis dus ik kon mezelf een smoothie bowl maken. Zo lekker! Echt alsof je een kom sorbet aan het eten bent voor ontbijt. Ook had ik, als ik dat van mezelf mag zeggen, weer een leuke outfit! Dat sjaaltje had ik vorig jaar gekocht in de Primark en paste perfect bij mijn nieuw T-shirt van de Zara. Rond de middag was ik nog met Jutah gaan wandelen, want in de namiddag gingen we naar Genk. Ben ik de enigste die de kleine kuikentjes bij Pasen echt hilarisch vindt?

Dat uur verzetten, vind ik maar niets! Eigenlijk had ik een uur vroeger de trein kunnen nemen als je er over nadenkt. Maar ach, ik kon tenminste nog eens naar Sam gaan! De afgelopen weken waren er een paar familieleden langs mijn kant jarig waardoor Sam eigenlijk steeds naar hier moest komen. Maar dit weekend kon ik nog eens naar hem gaan, ook al was het maar een kort weekend. Wat het helemaal af maakte, was dat we ’s avonds naar Beauty and The Beast waren gaan kijken. Hij is echt prachtig! En ik ben al zeer kritisch op het gebied van remakes van Disneyfilms, maar ik heb echt kippenvel gehad op verschillende momenten!

Hebben jullie Beauty and The Beast al gezien? 🙂

Tine ❤

 

 

