TRENDREPORT – FISHNETS

Wie op Pinterest en Instagram zit, heeft ze waarschijnlijk al gezien. De nieuwe trend van 2017? Fishnets. Inderdaad, waar vroeger een negatief beeld hing rondom de fisnhets, lopen nu al de vrouwen naar de winkel om zich ook zo’n paar te halen. Inclusief ik!

1

Stilletjes begon ik het meer en meer te zien, mensen die fishnets begonnen te dragen onder hun gescheurde broek. Wie mij kent, weet dat ik gek ben van verschillende soorten kousen en sokken (lees: ik heb 5 paar glittersokken). Je kan het dus al raden, ik ben helemaal verliefd op deze trend!

Ook vind het ontzettend leuk dat het niet alleen gecombineerd wordt met gescheurde broeken, maar ook met kleedjes en rokjes! Persoonlijk is dat iets wat ik niet snel zou doen, maar ik vind het zo leuk staan bij anderen.

Toch twijfelde ik eerst of ik al dan niet wel zo van deze kousen zou halen aangezien ik geen gescheurde broeken heb. Maar een paar kousen voor een paar euro, dat kon ik niet laten liggen dus heb ik het me uiteindelijk ook aangeschaft en ik vind het ontzettend leuk staan! Ik heb een hele grote liefde voor speciale sokken en deze is een leuk nieuw exemplaar in mijn collectie 🙂

_DSC2

_DSC3

Tine ❤

 

