MY WEEK IN PICTURES #24

Een boek uitlezen en samenvatten in één week tijd. Dat was mijn doel van deze week. Of ja, eigenlijk moest ik het tegen de vrijdag uitgelezen hebben. Maar gelukkig heb ik ook nog kunnen genieten van de paar daagjes lekker weer en een luie zondag!

In het weekend had ik voor de eerste keer zelf hummus gemaakt en ik vond hem heel geslaagd! Dus daar kon ik de maandag nog van genieten. Toen Sam naar huis ging en mama en ik ’s middags iets aten, kon ik niet anders zijn dat jaloers zijn op Jutah. Toch ongelooflijk hoe ze daar ligt in de zetel? Ik zou wel heel graag willen ruilen … Maar ook al sliep ze veel, moesten we in de namiddag toch maar gaan wandelen. Het spannendste was wel bestellen op Boozyshop! Ik had al veel te lang een nieuw sponsje nodig en die heb ik dan gekocht samen met nog een paar extra’s.

Zoals ik al zei, moest ik tegen vrijdag een boek hebben uitgelezen en een samenvatting ervan hebben gemaakt omdat deze terug naar de bibliotheek moest van school. Dus daar begon ik dinsdag meteen mee! Een leuke pauze was uiteraard mijn pakketje van Boozyshop open doen. Aaah, toch zo moeilijk om niet meteen alles te gebruiken want ik wou er eerst nog foto’s van maken. Jutah ziet er misschien een beetje raar uit op de foto, maar dat komt omdat ze naar de dierenarts is moeten gaan om een kleine operatie te ondergaan! Niets ernstig, want ze had gewoon een wrat op haar hoofd dat verwijderd moest worden. Ze was nog helemaal suf van de verdoving wat op momenten wel grappig was als ik heel eerlijk moet zijn 🙂

Woensdagochtend begin ik meteen terug te lezen en samen te vatten! Gelukkig was ik erin geslaagd om het boek uit te lezen op twee dagen tijd. Mijn pastelmarkeerstiften maakten het natuurlijk een stuk gemakkelijker. Waarom hebben ze deze stiften nooit eerder gemaakt? ’s Avonds was het tijd voor ontspanning. Maar eigenlijk was de aflevering van Temptation Island niet zo gespannen. Wat. Was. Me. Dat? Ik kan al niet wachten tot deze woensdag 😛 (I know, guilty pleasure!)

Donderdag was een zonnige dag! Dat zag ik meteen toen ik opstond en het gaf me meteen een reden om een nieuwe broek aan te doen met streepjes! En natuurlijk hoorde daar een bijpassende make-uplook bij en kon ik het ook niet laten om met de hond te gaan wandelen. Wel moest ik nog de rest van het boek samenvatten en dat ging heel moeilijk. Ik vond de motivatie maar niet, maar uiteindelijk is het toch gelukt!

17431402_10212714699930394_800673006_o

Vrijdag maar één foto. In de voormiddag had ik nog wat gewerkt aan school en van 13 uur tot 15 uur had ik les. Ik moest ook wel op tijd naar bed gaan want de volgende dag was het weer tijd om te gaan werken!

Zoals ik al zei ben ik de zaterdagvoormiddag gaan werken in de Alvo. ’s Middags kwam Sam mij halen, maar ik moest nog wat boodschappen doen. Je kan misschien al raden voor wat? Inderdaad, ik had nog eens ontzettend veel zin om zelf sushi te maken. Die avond was er ook een quiz in Diepenbeek waar papa, Sam en mijn broers aan gingen meedoen. Dus mama en ik waren alleen thuis, wat een geluk dat Pride and Prejudice op televisie was 😀

Zondag hadden we de hele namiddag het huis voor ons alleen. Sam en ik hebben wel niet veel gedaan want we hadden allebei wel zin in een luie zondag! Dat betekende dus een namiddag Netflix en hier en daar een spelletje spelen. Ook had ik het geniale idee (haha) om zelf pizza’s te maken en ’s avonds. Jawel hoor, hij was zo lekker als hij eruit zag! Ook de prachtige sfeerkaars die jullie zien op de laatste foto had Sam gewonnen bij de quiz 😉

Tine ❤

