MAC – MELBA

Blushes. Ik weet er niet veel van als ik heel eerlijk moet zijn. Voor mij zien ze er vaak allemaal roze uit ook al weet ik dat er verschillende tinten zijn zoals perzik, koraal … Maar om een blush te vinden die echt bij mij past. Daar ben ik nog nooit echt in geslaagd. Dus ik besloot om naar een Mac winkel te gaan en daar advies te vragen. Het resultaat kunnen jullie vandaag zien!

_DSC1402

Mijn vriend en ik wouden nog eens naar Knokke gaan. Hij was op zoek naar kledij en ik naar een blush. Ik had hem trouwens beloofd dat het niet lang ging duren in de Mac 😉 En dat was het ook niet! Eén van de verkoopster hielp mij onmiddellijk en eigenlijk was de blush snel gekozen.

_DSC1412

Melba. Ze liet deze zien aan mij samen met nog een paar andere kleuren. Degene die ze mij liet zien, waren de meest neutrale tinten. Dat was ook wat ik zocht. Een blush die bij alles paste, maar ook niet te opvallend zou zijn. Het is een powder blush wat één van de meest basic blushes zijn in Mac, maar daarom niet minder goed 😉

_DSC1414

Ik heb voor een matte blush gekozen omdat ik toch iemand ben die wat highlighter gebruikt (zowat iedere dag) dus leek het mij veiliger om voor een blush te kiezen die matte is.

_DSC1417

Het enigste product wat ik tot nu toe heb van Mac is een lipstick dus mijn achtergrondkennis is niet zo heel groot, behalve dat ik vaak up to date ben met de nieuwe collecties (zonder er iets van te kopen haha). Wat ik wel meteen zag, was dat de blush goed gepigmenteerd is en hij voelt niet stroef aan!

_DSC1442
niets op mijn wangen
_DSC1445
contour: catrice + highlighter: thebalm
_DSC1452.JPG
met blush

Ik vind het veel beter met blush! Of ben ik de enigste? Het geeft meer kleur aan mijn gezicht, wat natuurlijk ook logisch is omdat het blush is, maar het ziet er nog steeds heel natuurlijk uit. Wel moet ik zeggen dat je niet al te enthousiast moet zijn met deze blush because a little goes a long way. Dus vanaf nu kan ik eindelijk naar buiten komen met wat rouge op de appeltjes van mijn wangen!

_DSC1393

Tine ❤