MY WEEK IN PICTURES #23

Waar ik vorige week nog mijn winterjas moest aandoen, ben ik deze week voor de eerste keer zonder jas naar buiten gegaan! Wel nog met een dikke trui aan, maar de sjaal kon wel op de kapstok blijven hangen. Ook was het een goede make-upweek, wat ook gezegd mag worden 😉

Maandag kon ik uitslapen! Vorige week was ik zo goed als de hele week gaan werken waardoor in de ochtend de wekker al af ging om kwart voor 6, maar vandaag niet! Deze week was ik van plan om zoveel mogelijk af te krijgen voor school. Iedereen in onze klas heeft namelijk een bepaalde techniek gekregen die wij moeten leren. Ik heb filigraan gekregen, wat eigenlijk figuren maken met papier is om het snel uit te leggen. Ik heb drie dingen af gekregen! Maar wel van maar één ding een foto genomen. Als jullie mij al langer volgen, dan zullen jullie waarschijnlijk weten dat op maandagen ik vaak met Jutah ga wandelen!

Ja … Dat sponsje. Ik wil niet weten hoe lang ik het heb, maar ik moet er dringend een nieuwe kopen! Iets wat ik zeker op mijn to do lijst moet zetten. Een hele tijd geleden had ik eens een nepbril gekocht voor een euro op ebay. Het leek me leuk om bij foto’s te gebruiken, maar uiteindelijk vind ik hem mij nog niet zo slecht staan! De rest van de namiddag ben ik bezig geweest met vidé maken. Ik moest ook het vlees van de kip zelf halen, wat ik echt verschrikkelijk vind, maar alles voor vidé! (hij was trouwens zeer lekker)

Woensdag was het nog eens tijd om wat recepten op te zoeken die ik eventueel zou willen maken. Het werden er uiteindelijk veel, maar twee ervan zou ik deze week nog maken. Daarnaast was het ook nog eens internationale vrouwendag!

Donderdag was een echte schoolwerkdag. In de voormiddag vond ik nog snel wat tijd om te gaan wandelen met Jutah, maar voor de rest van de dag heb ik gewerkt voor school. ’s Avonds kon ik wel een nieuw recept uitproberen, namelijk rijst met varkenreepjes, chorizo, spinazie en peterseliepesto. Of ja, het was niet echt nieuw. Vroeger hadden mijn broer en ik het eens gemaakt, maar mijn ouders waren dat al vergeten!

Zoals iedere vrijdag, had ik les. Deze keer tot half 4. Ik ben nog altijd enorm verliefd op mijn rugzak. We moesten ook kinderverhalen meenemen die gebruikt kunnen worden, dus die een bepaalde achtergrond hebben, en natuurlijk kon het nieuwste boekje van mijn broer niet ontbreken. Ook deed ik eens een rode lipstick op naar school, iets wat ik normaal gezien nooit zou doen! Maar Unicorn Blood van Jeffree Star vraagt gewoon om gedragen te worden. Normaal gezien zouden we ’s avonds lekkere vis uit te oven eten. Maar ik had zo’n problemen met de bus! Eerst reed de bus gewoon voorbij waardoor ik de volgende moest nemen waardoor ik dus een andere bus gemist had omdat ik moest overstappen. Toen wou ik nog een latere bus nemen, maar nam ik de verkeerde waardoor ik sowieso te laat was voor de juiste bus! Ik was pas om 6 uur in Vliermaalroot. Het grappige was wel dat zowel mijn papa als Sam mij aan het opwachten waren. Dus gingen we maar frietjes halen!

Zaterdag kwam de review online van mijn nieuwe Mac lipstick. Ik draag hem zo ontzettend vaak. Eigenlijk op dagen waar ik niet kies om een ‘specialere’ lipstick te dragen. Ik ben helemaal verliefd! Ook gingen Sam en ik in de namiddag even naar Hasselt. Ik had het gevoel dat ik nog niet “uitgeshopt” was en dat kwam omdat ik nog niet in de Pull&Bear was gaan kijken wat ze er hadden. Ook had ik eens wat items gevonden in de Zara die ik wel graag wou passen, maar er stond een hele lange wachtrij, maar ik heb toch eens besloten om te wachten en ben met één (ja, eentje maar … wel een hele mooie!). ’s Avonds was het uiteraard tijd om naar The 100 te kijken. Jawel, we zijn helemaal verslaafd.

TADA! Ik ben iemand die niet kan wachten met nieuwe kleding aan te trekken en dat deed ik ook meteen met het nieuwe T-shirt van de Zara. Zo’n felle kleur! Het is tenminste een felle kleur voor mij, maar ik ben er helemaal verliefd op. Ook had ik mezelf de tijd genomen om me uitgebreid op te maken en was ik enorm blij met het resultaat. Ik houd heel veel van matte oogschaduws dat ik bijna was vergeten hoeveel ik wel niet van shimmers houd! Eén van mijn schoonzussen was die dag jarig en we waren uitgenodigd om taart te eten. Maar er was geen taart, alleen maar een hele boel lekkere gebakjes. Best. Idea. Ever. Daarnaast hebben we ook nog genoten van het lekkere weer!

Wat hebben jullie gedaan tijdens het eerste zonnetje?

Tine ❤

