MAC – HONEYLOVE

De perfecte nude lipstick. Niet gemakkelijk voor iedereen en ik was daar één van! Vaak waren ze net iets te donker waardoor het hele effect van een nude lipstick weg was. Maar ik heb er één gevonden! Echt één die de perfecte nude is en die ik jullie vandaag laat zien!

_DSC1358

_DSC1360

Zoals jullie misschien al weten, heb ik Velvet Teddy ongeveer een jaar geleden gekocht. Nog altijd een ontzettend mooie kleur die ik vaak draag wanneer ik niet weet welke lipstick ik moet aandoen. Maar vaak waren mensen verbaasd dat het Velvet Teddy was dat ik droeg omdat “hij zo donker bij mij was”.

_DSC1377

TADA! Dit is hij dan, mijn nieuwe aanwinst. Opnieuw een matte lipstick (duh) genaamd honeylove. Ik had nog niets gehoord van deze kleur. Maar het is ook wel moeilijk om al de kleuren te kennen omdat er ook zo veel zijn!

_DSC1387

Zoals Velvet Teddy is deze zeer romig van textuur en uiteraard matte! Het is een warme kleur aangezien dit beter past bij mijn huidstype en de kleur van mijn haar. Ik probeer wel eens wat koelere tinten, maar ik merk gewoon dat warmere kleuren mij beter staan.

_DSC1485

_DSC1486

Het is een beetje en my lips but better kleur wat eigenlijk de bedoeling was. Voor sommigen zal hij misschien wat te licht zijn (tenzij je dat net wilt natuurlijk), maar voor mij is het de perfecte nude kleur. Hij blijft best goed zitten doorheen de dag en slijt heel mooi, dus zonder zo’n lelijke rand te laten bij de lippen.

_DSC1384

Tine ❤

