MY WEEK IN PICTURES #22

Voor veel mensen was het deze week krokusvakantie. Voor mij in principe ook, maar ik heb ervoor gekozen om zo goed als de hele week te gaan werken want de centjes zijn altijd welkom πŸ˜‰ Gelukkig heb ik toch nog de tijd gevonden om leuke dingen te doen!

Zoals jullie vorige week al hebben kunnen lezen, ben ik het hele weekend bij Sam geweest en maandag was het tijd om naar huis te gaan. En ook nog op tijd, want Sam moest gaan werken en mijn mama ook waardoor ze mij in de voormiddag wel nog kon komen halen aan het station in Diepenbeek. Op de trein heb ik een poging gedaan om wat te doen voor school, maar ik kon me allesbehalve concentreren. Mama en papa waren afgelopen weekend naar Zeeland gegaan met Jutah (die nog altijd was zand in haar vacht had) en hadden ze mij deze pastel markeerstiften meegenomen. Ik had ze al, maar nu hoef ik tenminste niet zuinig te zijn!

17121943_10212545211413287_859100582_o

Zoals is al zei in de inleiding ga ik deze week zo goed als de hele week werken in de Alvo. Iemand van de vaste werknemers had verlof en ik was eigenlijk de enigste die haar de hele week kon vervangen, dus dat kwam goed uit! Vandaag had ik na lange tijd nog eens de sluit moeten doen van de winkel, maar gelukkig kon ik nog veel dingen herinneren.

Woensdagnamiddag had ik gedaan met werken en besloten mama en ik nog eens naar Bilzen te gaan samen met Katrien (één van de drie schoonzussen πŸ˜‰ ) Daar was trouwens een superleuk winkeltje waar ik deze geweldige kattenhandtas heb gezien die ik ook meteen moest delen op Instagram! Ik heb ook nog een hele leuke broek gevonden voor in de lente waarvan ik zeker een outfitpost van wil maken!

Donderdag en vrijdag heb ik van 7 uur tot half 5 moeten werken. Best wel lange dagen, maar zoals je ziet heb ik ze overleefd! Wat ik dan meteen deed als ik thuis kwam, was mijn jogging aandoen samen met een veel te grote trui. Ook had ik de donderdag een voetbadje moeten nemen omdat mijn voeten echt wel pijn deden! Maar gelukkig hielp het wel.

17121692_10212545212013302_2012136719_o

Ik twijfelde eerst of ik al dan niet zou gaan, maar de vrijdag ben ik toch mee gegaan naar de cinema samen met 2 van mijn broers! Ook al was ik wat moe, ik ben toch heel gemakkelijk wakker kunnen blijven. We zijn naar Logan geweest, de nieuwe Wolverine. Jup inderdaad … Ik ben een sucker voor superheldenfilms!

Zaterdag was de laatste dag dat ik moest werken. Van 7 tot 16 uur, dus het was ook meteen de laatste keer zo vroeg opstaan. De dag ging snel voorbij, dat geluk heb ik met fijne collega’s te hebben! ’s Avonds beloonde ik mezelf met een warm badje met uiteraard een bruisbal van de Lush. Sam kon zaterdag niet komen, dus hij kwam zondag pas!

Normaal gezien gingen wij ieder eerste weekend van de krokusvakantie op weekend met de heeeele familie naar de Ardennen. Maar dit jaar was het de eerste keer in 20 jaar tijd dat het niet doorging omdat oma en opa eigenlijk niet meer meekunnen. Wat natuurlijk heel jammer was (ik heb er vorig weekend een paar keer aan gedacht), maar in de plaats hadden we een dag gepland waar we gingen brunch, wandelen en taart eten. Conclusie, we hebben heel veel gegeten die dag!

Tine ❀

