L’OREAL PURE CLAY MASKER

Gezichtsmaskers. Iets waar ik intens van kan genieten op een zondagavond en daarom ben ik steeds op zoek naar het perfecte masker voor mijn gezicht! L’oréal kwam onlangs uit met 3 verschillende maskers waarvan ik er één heb gekocht waar ik zeer nieuwsgierig naar was.

_dsc1108

Ik kan altijd wel een gezichtsmasker gebruiken dat mijn huid zuivert, maar ook nog eentje die mijn huid mat zou maken … Dat zou helemaal perfect zijn! In de winter heb ik er gelukkig niet zo veel last van, maar wanneer de temperatuur hoger gaat worden dan kan het wel eens van toepassing zijn.

_dsc1112

Als eerste moet ik zeggen dat L’oréal een prachtige vormgeving aan hun gezichtsmaskers hebben gegeven! Het is niet zomaar in een plastieken tube, maar een glazen potje met een leuke deksel.

_dsc1119

Een gezonde huidconditie begint altijd bij een zorgvuldige reiniging. De Laboratoria van L’Oréal Paris hebben 3 Pure Kleien geselecteerd en gecombineerd met de purifiërende eigenschappen van eucalyptusextract in een masker-crème textuur die niet uitdroogt. Het zuiverende gezichtsmasker zuivert en maakt de huid mat, een ultiem verwenmoment.

_dsc1124

Net zoals de andere drie maskers, bevat deze 3 verschillende soorten klei. Maar het belangrijkste ingrediënt is de eucalyptus. Dit werkt antibacterieel waardoor hij perfect is voor de onzuivere huid. Het belooft om de huid er fris en comfortabel te maken en natuurlijk het belangrijkste … zuiverend te werken!

_dsc1269

Uiteraard was het tijd om het gezichtsmasker te testen! Door de eucalyptus voelt het zeer verfrissend aan, wat een fijn gevoel is. Je voelt het gezichtsmasker echt werken zonder dat het brandend is of pijn doet. Na een tiental minuutjes is het masker helemaal ingetrokken. Het is wel wat moeilijk om hem eraf te wassen, maar het lukt prima. Daarna voelt mijn huid ook echt matte aan zoals het had beloofd. Ik ben fan en stiekem ook wel benieuwd naar de andere maskers!

_dsc1122

Hebben jullie al één van de maskers geprobeerd?

Tine ❤

