MY WEEK IN PICTURES #21

Deze week ben ik helemaal los gegaan met foto’s. Of ja, ik heb het gevoel dat ik deze week heel veel foto’s heb genomen! Opnieuw een eten gevuld met lekker eten (sorry, maar ik kook gewoon graag), maar ik ben gaan eten met een vriendin en zelfs naar Knokke gegaan met Sam!

Maandagen zijn meestal de rustige dagen waar ik ga wandelen met Jutah. Ik deelde natuurlijk ook snel het vervelende nieuws dat al mijn foto’s weg waren. Maar ik heb superveel kunnen redden dus eigenlijk ben ik het al bijna vergeten. Er zijn 2-3 artikels waarvan ik de foto’s niet meer van terug vind, maar ik kan er mee leven! Wat mijn dag wel goed maakte, was dat mijn pakketje van asos aankwam met mijn nieuwe riem! Ook ben ik opeens helemaal gek geworden van beschuit met hagelslag!

Vandaag was wel echt een “eten-dag”. In de voormiddag waren mama en ik naar de Colruyt gegaan. Toen we ’s middags thuis kwamen, maakte ik ons een toast met avocado, zalm en een gepocheerd ei. Maar het gepocheerde ei was hard gekookt, dus het was niet helemaal gelukt 😛 ’s Avonds maakte ik opnieuw een pasta uit één van mijn kookboekjes. Deze keer met gehaktballen (ballen, want ze waren echt groot). Ook had ik mij in de namiddag bezig gehouden met een dessertje te maken met rode vruchten en mascarpone!

Dinsdag waren mijn nichtjes blijven slapen. Julie moest in de voormiddag naar een verjaardagsfeestje gegaan dus bleven Lotte en ik over. ’s Middags hadden we pannenkoeken gemaakt en kwam mijn schoonzus ze al halen. Maar dat was nog niet de hele dag. ’s Avonds hadden een vriendin en ik afgesproken om nog eens samen met elkaar iets te gaan. Het was nog eens hoog tijd want we hadden elkaar al een hele tijd (of wat voor ons een hele tijd is) niet gezien. Daarnaast postte ik ook een foto van mijn nieuwe riem op Instagram!

Donderdag moest ik even naar school gaan om iets in orde te brengen, maar daardoor was ik wel even onderweg met zowel de belbus als de bus. Maar eigenlijk vond ik dat niet erg, dan was ik nog even het huis uit! Op 5 minuten was ik klaar op school, I know, en daarom besloot ik om even de stad in te gaan. Niet te lang en ik was ook niet echt van plan om iets te kopen. Behalve toen mijn mama wist dat ik in Hasselt was en haar thee moest halen. Wat ik met plezier heb gedaan 🙂

Eigenlijk heb ik alleen maar op vrijdagen les, dus vrijdagochtend moest ik vroeg opstaan. Ook nam ik mijn koffer mee naar school omdat ik meteen erna op de trein zou zitten richting mijn vriend. We hebben nu ook les in een ander gebouw waardoor ik ook een andere bus ’s morgens moet pakken. Al de leerlingen van de middelbare school keken mij aan alsof ik een bom had in mijn koffer, haha! We mochten ook een uur vroeger stoppen van de leerkracht waardoor ik ook een uur vroeger was bij Sam! Zijn ouders waren weg voor het weekend, net zoals de mijne, maar de kat moest uiteraard gevoederd worden. Omdat ik redelijk laat in Aalter was, besloten we om iets te gaan eten in de McDonald’s.

Iedere zaterdag komt er een artikel online en deze keer was ik wel blij met het resultaat en vooral het product! Dus daar postte ik ook nog een foto van terwijl ik me aan het opmaken was. We waren op tijd opgestaan en gegeten om daarna te gaan shoppen. Aan het golfkarretje kunnen jullie misschien wel raden waar we naartoe zijn gegaan. Inderdaad, Knokke! Vorig jaar zijn we er ook eens naartoe gegaan en eigenlijk is het daar nog wel leuk om te winkelen. Sam had dringend T-shirts en truien mee en hij heeft superveel mooie dingen gevonden 🙂 Ik daarentegen heb het braaf gehouden met een wit T-shirt, maar ook 2 producten van Mac waar nog een review van komt 😉

ZONDAG = CHILLDAG. Of toch meestal bij ons. We hebben eigenlijk de hele namiddag gekeken naar The 100 op Netflix. ’s Morgens had Sam nog een eclair voor ons meegenomen van de bakker die we in de namiddag hebben op gegeten. Heel lief! En lekker! Ik had speciaal een bruisbal meegenomen van de Lush zodat we ’s avonds nog in bad konden gaan.

Hebben jullie ook zo genoten van jullie weekend? 🙂

Tine ❤

