THE BALM – MEET MATT(E) TRIMONY

Zoals jullie misschien weten, is mijn favoriete highlighter van TheBalm! Ik had dan ook het geluk om voor Kerstmis een cadeaubon te krijgen van de Di en ik wist meteen dat ik opnieuw een product wou kopen van TheBalm. Daarnaast ben ik een enorme fan van matte oogschaduws dus de keuze was snel gemaakt!

_dsc0746

_dsc0755

Dit is dus mijn nieuwe bink (sorry, Sam). Er bestaat nog een andere versie van, maar deze kleuren spraken mij net meer aan!

_dsc0758

Zo ziet hij er vanbinnen uit. Er zitten heel neutrale kleuren in, maar ook een paar speciale kleuren zoals de roze kleur en de middelste kleur! Ook vind ik het fijn dat er warme bruintinten in zitten, maar ook een paar koele. Zwart ontbreekt bijna nooit in paletten als deze, maar is wel een kleur die ik niet vaak gebruik.

_dsc0763

_dsc1030
Matt Lin – Matt Thomas – Matt Rossi – Matt Lopez – Matt Kumar – Matt Moskowitz – Matt Evans – Matt Reed – Matt Ahmed

Hier zie je de kleuren iets beter! Inderdaad, allemaal zo matte als ze maar kunnen zijn! Ze voelen aan als boter, zo zacht zijn de oogschaduws. De pigmentatie is ook heel goed, maar dat had ik stiekem ook wel verwacht van TheBalm. Ik ben al meteen aan het denken wat mijn volgende product zou zijn van dit merk! Natuurlijk heb ik ook een paar ooglooks voor jullie gemaakt om aan te tonen dat dit palette iedere dag gebruikt kan worden πŸ™‚

Matt Lin: bewegend ooglid
Matt Evans: arcadeboogMatt Lopez: outer v

Ik zal altijd een enorme fan blijven van warme ooglooks. Vooral omdat het nu eenmaal ontzettend goed past bij mijn haar. De kleuren die ik heb gebruikt zijn perfect voor een look te maken die ik iedere dag kan dragen!

Matt Thomas: bewegend ooglid
Matt Rossi: arcadeboog
Matt Moskowitz: outer v

Hier een ooglook met de roze en paarse tinten. Duidelijk veel koeler als normaal, maar op zich vind ik het nog wel mooi! Wel even wannen omdat ik niet zo vaak paar draag, maar aangezien ik in korte tijd zo’n fan ben geworden van roze, zal ik paars ook leuker vinden!

Matt Kumar: bewegend ooglid
Matt Evans: arcadeboog
Matt Lin: gebruikt om te blenden

Uiteindelijk de laatste look! De middenste kleur is één van de redenen waarom ik dit palette graag wou hebben en daarom kon een look met deze kleur niet ontbreken.

Normaal gezien breng ik nog wat highlighter aan op het wenkbrauwbot en de binnenste ooglook. Maar omdat ik de ooglook echt alleen wou maken met het palette, heb ik dis moeten overslaan (behalve bij de laatste look). Eigenlijk vind het niet erg dat er geen shimmer in zit aangezien ik nadien mijn highlighter kan aanbrengen.

_dsc0769

Dit is zeker een palette dat ik vaak mee ga nemen op vakantie omdat er eigenlijk alles in zit om een snelle, dagelijkse look mee te nemen. Inclusief met een grote spiegel aan de binnenkant!

Hebben jullie al producten vanΒ  TheBalm geprobeerd?

Tine ❀

