MY WEEK IN PICTURES #20

Wow, ik ben dit al 20 weken aan het doen en eigenlijk voelt het net alsof ik er gisteren mee begonnen ben! Wat ik deze week heb gedaan … Lekker gegeten en gekookt, mij verveeld tijdens het studeren, geschilderd op school en de verjaardag van mijn opa gevierd!

16810398_10212401559342075_1708100340_o

Maandag was het een rustige dag waar ik mijn tekening afmaakte die jullie vorige week hebben kunnen zien. Terwijl ik dit doe, bekijk ik meestal video’s van verschillende youtubers die in mijn ‘later bekijken’-lijst staat. Maar sinds kort is er een reclame van Ben&Jerry’s die ik echt verschrikkelijk vind! Ook al houd ik heel veel van hun ijs … De reclame is vervelend!

Aan de foto’s van honden te zien, kunnen jullie misschien wel raden dat ik dinsdag op mijn broer zijn hondjes moest letten. Of ja, ik moest vooral bij hun thuis zijn omdat er een pakketje werd geleverd (wat uiteindelijk werd geleverd toen ze terug thuis waren). Lady en Nona hebben zo goed als de hele voormiddag en een stuk in de namiddag geslapen waardoor ik goed heb kunnen werken voor de blog! Het was ook Valentijn … Neen, mijn vriend en ik hebben niets gedaan omdat hij ’s avonds naar een concert ging 😦 Maar van Lotte, mijn nichtje, heb ik deze schattige cupcake gekregen! ’s Avonds hebben we ook lekkere zelfgemaakte hamburgers gegeten!

Zoals jullie misschien deze zaterdag hebben kunnen lezen, heb ik nog eens een outfit gepost. De foto’s ben ik woensdagvoormiddag gaan maken. ’s Morgens had ik mij een smoothie gemaakt met spinazie, kiwi en ananas … Maar eigenlijk was hij niet zo lekker 😦 In de namiddag moest ik jammer genoeg weer voor school werken, maar werd ik toch ven afgeleid en heb ik random foto’s gemaakt in mijn kamer. Wie doet dat nu niet?

Opnieuw een dagje werken voor school, maar gelukkig moest ik niet meer heel veel doen omdat ik woensdag al goed had gewerkt. ’s Middags maakte ik voor mama en mij een lekker slaatje geitenkaas, een salade die ik met mijn ogen dicht kan maken!

Op school leren we bij ons keuzetraject creatieve technieken. Deze vrijdag heb ik samengewerkt met 2 andere meisjes om dit monster te maken! Uiteindelijk zag hij er nog heel leuk uit. Ik heb het middelste deel gemaakt. ’s Avonds aten we met het hele gezin Chinees. EΓ©n jaar geleden is mijn bomma overleden en zij at enorm graag Chinees dus het was ten ere van haar!

Ook al was ik best trots op mijn foto’s, vond ik het toch wel spannend om het artikel te posten. Maar ik ben er heel tevreden mee en heb positieve reacties ontvangen. In de voormiddag (ochtend eigenlijk) ben ik weer gaan werken. Ongeveer een maandje geleden heb ik een kookboekje gekocht met verschillende pasta’s die je in één pan kan maken. Eindelijk kon ik het uittesten en wat was het lekker! Ik ben van plan om komende week er nog eentje van te maken πŸ˜€

Op de laatste dag van het weekend gingen we naar mijn oma en opa om daar zijn verjaardag te vieren. Niet iedereen van de familie was er, maar het was nog altijd gezellig. Na het eten ging Sam naar huis omdat hij de dag erna de vroege post op het werk heeft. Het is altijd een gek gevoel als hij weg is, dan weet ik even niet wat ik moet doen … Maar volgende week hebben we weer een lang weekend samen!

1341809253770_7970815

’s Avonds was er nog iets verschrikkelijks gebeurd … Al mijn foto’s waren weg van mijn mediabibliotheek hier op wordpress! Ik had deze per ongeluk verwijderd en ze waren niet meer te zien op mijn blog. Inderdaad, grote paniek. Ik heb nog het geluk dat ik heel veel foto’s nog op de laptop had staan van mezelf en mijn ouders dus ik heb tot half 3 gewerkt met foto’s er terug op te zetten. Een aantal artikels zijn verloren, jammer genoeg 😦

Tine ❀

