OOTD – RED

Foto’s van mijn outfit. Ik doe ze niet vaak omdat het best wel moeilijk is om in mijn eentje spontane en mooie foto’s zonder een afstandsbediening voor mijn camera. Dus inderdaad … Ik zit altijd met de zelfontspanner te knoeien. Maar ik heb me er nog eens aan gewaagd! Gewoon omdat ik deze mega comfy rode sweater met jullie wil delen!

2

3

4

Outfitfoto’s verdienen wel een filtertje. Deels stiekem omdat er een paar wazige foto’s tussen zaten #sorrynotsorry … Niet iedere foto kan perfect zijn 😉

5

Natuurlijk moet ik eerst nog even mijn liefde delen voor mijn nieuwe schoenen die ik in de solden op Zalando heb kunnen scoren! Ik was al maanden op zoek naar de perfecte zwarte enkellaarsjes en ik heb ze eindelijk gevonden. Ze moesten aan veel criteria volstaan: zwart, spitse punt, leer en een kleine hak. Klinkt simpeler als het eigenlijk is!

6

Bij accessoires ben ik bijna altijd minimalistisch. Ik draag iedere dag 2 dezelfde ringen en wissel af met mijn oorbellen die nooit een gigantische grootte hebben. Vandaag ging ik voor deze kleine oorringen van &other stories!

Mijn haar leidt zijn eigen leven zoals iedere dag 😛 Maar er mogen wat centimeters vanaf, maar dan moet ik nog eens naar de kapper gaan!

7

8

Nu … De trui. Waarschijnlijk ÊÊn van de zachtste truien die ik ooit in mijn leven heb gehad. Daarom is hij ook ont-zet-tend warm! Ik ben ook een enorme fan geworden van de kleur rood. Heel lang dacht ik dat het me niet echt stond door mijn rosse haren, maar het staat net heel leuk! Ook heeft de trui beneden een leuk detail, hij is namelijk niet recht af gesneden maar in golven. Deze beauty is trouwens van de Zara 🙂

9

Voor de rest had ik mijn vertrouwde zwarte Levi’s aan die ik het liefst iedere dag aandoe!

Ik hoop dat jullie het nog eens leuk vonden om een outfitpost te lezen, laat vooral weten wat jullie ervan vonden! Het was nog eens een hele uitdaging om foto’s alleen te maken met een statief en de zelfontspanner, maar ik ben wel blij met het resultaat!

10

Tine ❤

