MY WEEK IN PICTURES #19

Deze week heb ik een belangrijke beslissing moeten nemen, ben ik naar school geweest voor een paar gesprekken, maar heb ik ook een mislukte bosbessencake gemaakt en genoten van een partysnacksparty!

16735409_10212332822623700_1403890620_o.png

Deze week heb ik ook wat foto’s van mijn Instagram Stories genomen aangezien ik daar deze week vaak heb gepost (en dan vergat om ze op te slaan op mijn gsm, haha). ’s Morgens moest ik naar school om een gesprek te hebben met mijn stagebegeleidster. Of ja, mijn ‘stagebegeleidster’ … Ik heb ervoor gekozen om opnieuw een semester te wachten met stage aangezien ik nog vaak last heb van de vermoeidheid door mijn klierkoorts. Om mij wat te ontspannen ’s avonds, luisterde ik naar de soundtrack van La La Land. Jawel, ik ben helemaal verliefd!

Ik ben dus helemaal verliefd op mijn nieuwe trui van de Zara. Zo’n mooie kleur rood! En die dan nog eens gecombineerd met mijn zwarte enkellaarsjes en ik ben er helemaal klaar voor. Tijdens de middag moest ik weer even naar school en nam hiervoor de belbus. Voelde alsof ik mijn eigen privΓ©chauffeur had! Op school had ik een gesprek over wat ik eventueel na mijn studie orthopedagogie kan doen, want ik zou graag nog een extra meer creatieve opleiding gaan doen! Ik had ook nog een bosbessencake gebakken waar ik een glazuur voor had gemaakt. Maar toen we de cake begonnen te snijden, bleek dat die nog wat rauw was vanbinnen … Oeps, maar de buitenkant was wel lekker! πŸ™‚

Ik moet me echt eens uitschrijven bij de e-mails van Boozyshop. Nu zag ik dat deze beautyblenders samen in een pakket zaten dat samen dus een hele goede deal was. Maar ik heb het uiteindelijk (weer) niet gedaan. Alhoewel ik binnenkort wel eens een beautyblender ga aanschaffen! Ook was het weer eens een ochtend waar ik nieuwe make up kon uitproberen. Heel toepasselijk was alles in het roze, inclusief mijn trui. Ik had ook een gigantische quiche gemaakt zoals je misschien wel kan zien op de foto, maar hij was wel enorm lekker!

Eerlijk … Dit T-shirt vind ik zo ontzettend fout, maar ik wil het zo graag hebben! Iedere keer als ik het voorbij zie komen, kan ik het niet laten om het nog geweldiger te vinden. Als het nog steeds in mijn hoofd blijft, koop ik het misschien wel … In de namiddag was het nog eens tijd om te gaan wandelen met de hond!

Vrijdag had ik voor de eerste keer granaatappel meegenomen naar school. Ik had al veel verschillende dingen mee, dus ik vond het te gek om nog eens apart yoghurt mee te nemen voor onder de granaatappel te doen. Eigenlijk was het ook nog wel lekker zo, maar ook best veel! Toen de les gedaan was om half 5, kon ik meteen naar Hasselt station gaan want ik ging nog eens naar Sam! Ik was goed voorbereid en had Jungle Book meegenomen om op de trein te kijken πŸ˜€

Het heeft nog eens gesneeuwd! In Oost-Vlaanderen bleef de sneeuw eigenlijk nog goed liggen πŸ™‚ Toen ik naar beneden kwam, zag ik dat Sam pannenkoeken voor mij aan het bakken was. Superlief! En ze waren ook nog eens superlekker. In de namiddag was het weer tijd om naar huis te rijden, want ’s avonds moesten we naar mijn broer zijn thuis om daar te verjaardag van mijn schoonzus te vieren. Inderdaad, de partysnacksparty zoals wij het hebben genoemd.

Op iemand haar Instagram Stories zag ik dit … Ik was helemaal vergeten dat &other stories ook naar Hasselt kwam! En april is eigenlijk niet meer zo ver weg πŸ˜€ Papa, mama en Sam hebben in de namiddag naar The Hateful Eight gekeken. Ik ben helemaal geen fan van Quentin Taratino zijn films dus heb ik verder gewerkt aan de opdracht voor school. In onze nieuwe traject leren wij allerlei creatieve technieken en moeten we deze toepassen en bijhouden. Lekker ontspannend!

Tine ❀

