CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE HIGH COVERAGE CONCEALER

Omdat ik het zo leuk vond om mijn favoriete contour powder aan jullie te laten zien, kon ik het ook niet laten om mijn favoriete concealer met jullie te delen! Opnieuw van het merk Catrice wat betekent dat het ook nog eens budget is.

_DSC0607.JPG

_DSC0614.JPG

Concealer. Wie dit heeft uitgevonden verdient een Nobelprijs!

_DSC0633.JPG

High coverage. Dat is natuurlijk wat we nodig hebben bij een concealer want we willen dat hij alles bedekt wat een foundation eventueel niet heeft gedaan. Dit kan gaan van donkere kringen, pukkeltjes of zelfs roodheden. Ook is het prima geschikt om op een luide dag te gebruiken waar alleen concealer dragen toch zorgt voor een frisse en vooral wakkere uitstraling.

_DSC0644.JPG

Zoals ik al zei is hij zeer budget! €3,59 en te koop in Kruidvat. Ik heb hem in de lichtste kleur (duh) 005 Light Naturel.

_DSC0779.JPG

_DSC0784.JPG

Normaal gezien breng ik concealer pas aan na de foundation. Maar omdat ik toch graag de dekking aan jullie wou laten zien, doe ik het even omgekeerd!

_DSC0789.JPG

Zoals jullie kunnen zien is er een hele goede dekking! Zelf ben ik al enthousiast van het moment dat de concealer in het assortiment zat en ik zou niet weten wat ik er zonder zou moeten doen als ze hem eruit zouden halen. Hij is wel niet licht genoeg om er ook mee te highlighter, maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen problemen mee.

_DSC0608.JPG

Tine ❀

