MY WEEK IN PICTURES #18

Weinig foto’s deze week, amai … Deze week was eigenlijk een zware week voor mij, omdat ik enorm last had van mijn klierkoorts. Wel zijn er twee leuke dingen gebeurd. Ik heb de perfecte enkellaarsjes gevonden en ik heb een heerlijke hamburger gegeten!

16522069_10212262338941652_379642492_o

Maandag vertrok ik terug van Sam naar huis. Ik had een andere disneyfilm mee voor te kijken op de trein en toen ik eenmaal thuis kwam, kwam ik tot de realisatie dat ik mijn sleutels was vergeten … Terwijl ik 100% overtuigd was dat ik ze mee had genomen! Gelukkig had ik een power bank mee waardoor ik wat spelletjes op mijn gsm kon spelen terwijl ik wachtte tot papa thuis kwam!

Soms heeft Jutah absoluut geen zin om te gaan wandelen, dan kan ik zo hard trekken aan de leiband (die ik dan al dwingend heb moeten aandoen) dan wilt ze gewoon niet opstaan. Maar toen de postbode voorbij reed, ze dat hoorde en toen opstond, heb ik de kans genomen en gewoon met haar naar buiten gegaan. Toen ging ze gewoon mee 😛 ’s Avonds kwam iedereen eten en had mijn broer nog een roze donut voor mij meegenomen!

Woensdag hebben mijn moeder en ik een hele ronde gedaan om wat boodschappen en kleine taakjes te doen! Toen ik keek waar mijn pakketje van zalando ondertussen was, zag ik dat hij gewoon thuis was geleverd! Mama was het gewoon vergeten te zeggen! Natuurlijk was ik blij aangezien ik al maanden op zoek ben naar de perfecte zwarte enkellaarsjes en ik heb ze ein-de-lijk gevonden 😀

16492296_10212262339221659_943542832_o

Donderdag was ik zo goed als de hele dag alleen thuis. Gisteren had ik mijn punten gekregen en normaal gezien kon ik deze vandaag in gaan kijken tussen 14 uur en 16 uur. Ik had de leerkracht in kwestie een e-mail gestuurd om een afspraak te maken om 15 uur. Stuurde ze me op de dag zelf om 13 uur dat ze daar zat tot 14 uur … Ja lap. Toen maar gemaild dat ik niet kon en daarna geen antwoord meer gekregen. Topcommunicatie op onze school! Gelukkig had ik een lekkere croque monsieur!

Vrijdag stond ik op met een verstopte neus en keelpijn. Op zich is dat niet zo erg, maar het leek net alsof ik een ongelooflijke griep had omdat ik mij zo slecht voelde. Maar de film die ik keek was eigenlijk nog veeeel slechter, maar om ÊÊn of andere reden heb ik hem toch uitgekeken. En natuurlijk had ik de rest van de dag een sinaasappelsmaakje in mijn mond door de Strepsils!

Ik mocht een uur vroeger door bij de Alvo omdat ik mij niet goed voelde en ze eigenlijk medelijden met mij hadden 😛 ’s Middags heb ik mezelf een bloedworst gebakken (sorry, maar op dat vlak ben ik precies een echte Limburger). Sam wou heel graag in Hasselt gaan eten bij Ellis Gourmet Burger, een nieuw burgerrestaurant. Gelukkig had ik mijn smaak terug en met een dafalgan en neusspray zijn we er iets gaan eten. Lekker dat het was! Hier kom ik zeker nog vaak!

Zondagochtend maakte ik een smoothie met kiwi, limoen, ijsblokjes en appelsap … Maar om ÊÊn of andere reden gebeurde dit wat je ziet op de foto. Er was op zich niets mis mee en de smaak was prima. En ik leef nog! In de namiddag ben ik weer op de zetel beland, maar deze keer niet alleen! Sam en ik hebben samen naar Captain America: Civil War gekeken. Mijn ouders waren naar een plantencentrum geweest en hebben mij een cactusje meegenomen, hoe schattig!

Hoe zag jullie week er uit?

Tine ❤

