JEFFREE STAR VELOUR LIQUID LIPSTICK – LEO & UNICORN BLOOD

Geloof het of niet, maar ik ben niet iemand die uit het niets make up koopt omdat ik het mooi zou kunnen vinden. Ik doe alsof ik bij de FBI ben en ik doe een grondig onderzoek. Zo maakte ik kennis in de zomer met Jeffree Star Cosmetics. Ik wist dat hij een make up merk heeft, maar zijn video’s heb ik nooit echt gekeken waardoor ik er ook niet veel over wist. Maaaar uiteindelijk heb het toch ontdekt en verliefd geworden! Ik hoorde alleen maar positieve dingen over de liquid lipsticks dus besloot ik een aantal weken geleden om er 2 te kopen na lang twijfelen over welke kleur!

_DSC0459.JPG

_DSC0465.JPG

De verpakking … You either love it or you hate it. Ik vind het persoonlijk wel iets hebben en hiermee onderscheidt hij zich wel van al de anderen. Ze vallen nu ook lekker op tussen mijn andere lipsticks!

_DSC0473.JPG

_DSC0487.JPG

Wat was het moeilijk om een kleur te kiezen! Ik wist niet goed of ik het veilig moest spelen of net iets zou pakken wat ik niet gewoon ben. Mijn plan was om er eerst ÊÊn te bestellen, maar ik twijfelde zo hard tussen 2 compleet verschillende lipstick en ben uiteindelijk voor ze allebei gegaan. Unicorn blood en Leo!

_DSC0482.JPG

_DSC0478.JPG

Unicorn blood is een dieprode kleur met een bruine ondertoon. Toen ik swatches online zag, was ik meteen verkocht! Zo’n rode kleur had ik nog nooit gezien en vond ik heel bijzonder. Rood is niet een kleur die ik snel draag, maar bij deze had ik onmiddellijk het gevoel dat ik deze onwijs vaak zou dragen!

Leo is dan meer een bruine nudekleur. Maar nude is bij mij altijd gevaarlijk. Wat bij de ene eruit kan zien als een heel natuurlijke kleur, kan bij mij al snel een opvallende lipkleur zijn! Daar had ik dan ook rekening mee gehouden dat deze waarschijnlijk veel donkerder bij mij zou zijn, maar daar keek ik net naar uit 🙂

_DSC0563.JPG
Unicorn blood – Leo

Hier zijn ze nog een beetje nat, maar op de lippen drogen ze enorm snel. Ook is de pigmentatie ge-wel-dig. Jeffree Star gebruikt geen geuren in zijn lipsticks. Behalve bij een paar kleuren, waaronder Unicorn Blood, gebruikt hij root beer. Eerlijk is eerlijk, Leo ruikt niet lekker maar eenmaal hij is opgedaan ruik je er helemaal niets meer van en Unicorn Blood ruikt iets zoeter.

Unicorn Blood

Ik denk dat je al aan mijn gezicht kan zien hoe ik blij ik wel niet ben bij deze foto. Het hangt ook een beetje af van het licht, want als het iets donkerder is dan lijkt het net alsof ik bijna een zwarte lipstick op heb. Terwijl hij in het daglicht er uitziet als een prachtige dieprode kleur. Zoals ik al eerder heb gezegd, ben ik niet iemand die snel rood draagt. Maar deze … WOW … Ik heb deze ook de rest van de dag aangehad omdat ik hem er niet af wou doen!

Leo

Even een moment stilte voor mezelf, want ik vrees ervoor dat ik nooit meer een andere liduiq lipstick wil hebben in mijn leven. Ongelooflijk hoeveel pigment ervan af komt, hij voelt ontzettend comfortabel aan en de applicator is waarschijnlijk de fijnste applicator die ik ooit in mijn leven heb gebruikt. De kleur … Ben ik ook verliefd op. Zo trots op mezelf dat ik echt de perfecte kleuren heb gekozen! Een mooie bruine nude met toch nog een tikkeltje koper erin waardoor hij toch wat specialer is!

Moet ik er nog iets anders over zeggen behalve dat ik er helemaal verliefd op ben?
Ik heb ze niet op zijn eigen website gekocht, maar op beautybay.com voor â‚Ŧ18,90 per stuk. Niet meteen de goedkoopste lipstick, maar voor eentje van Mac betaal je ook gemakkelijk â‚Ŧ20!

Ik ben ook gedoemd … Ik vrees ervoor dat ik geen andere liquid lipstick meer wil hebben (ook al zal ik mijn lip lingerie van NYX ook nog wel dragen hoor), maar in de toekomst ga ik er zeker nog aanschaffen!

Heb jij er al ÊÊn in jouw bezit?

Tine ❤

 

 

