MY WEEK IN PICTURES #17

Deze week ben ik intens gelukkig geworden door lipstick, heb ik het schattigste konijntje gezien en ben ik gids geweest in Maastricht. Dus als je het mij vraag was deze week enorm geslaagd! Ik neem jullie opnieuw mee om te kijken naar de afgelopen dagen.

Maandag had ik nog mijn laatste examen van een vak van vorig jaar. Waar het vorig jaar maar 20 vragen waren, waren het er nu 60 en dat was een enorme opluchting! Zo had ik meer speling en als ik dan een vraag fout zou hebben, zou de giscorrectie niet zo’n grote impact hebben J Ik kreeg ook een e-mail binnen van boozyshop dat er korting was op Make Up Obsession. Klonkt meteen interessant omdat ik al langer mijn eigen palette wil samenstellen, maar uiteindelijk heb ik het toch niet gedaan! ’s Avonds nam ik ook een bad om lekker te ontspannen.

Dinsdag was nog een leukere dag op gebied van make-up … Mijn Jeffree Star lipstick kwamen aan! Wees maar gerust, deze zaterdag komt er een review van online! Daarna ben ik dan ook meteen aan de slag gegaan met bloggen, mijn artikel over de foundation van Maybelline hebben jullie afgelopen zaterdag kunnen lezen πŸ˜‰

Inderdaad, het was weer hoog tijd dat ik mijn kwasten ging wassen … Ik wil niet weten hoe lang het geleden is (ook al kan ik het makkelijk terug opzoeken in deze serie, haha). En een nieuwe dag betekende een nieuwe lipstick van Jeffree Star en ook meteen de laatste. Daarvoor moesten uiteraard ook foto’s genomen worden. In de namiddag zijn mama en ik naar de Aveve en de Action geweest waar we inderdaad het schattigste konijn op de hele wereld hebben gezien!

Van donderdag heb ik maar 2 foto’s … een gezonde en een ongezonde πŸ˜› In de ochtend maakte ik een smoothie met spinazie, banaan, kiwi, druiven en soja melk. Was eigenlijk wel heel lekker met de spinazie erin! Doorheen de dag was ik wat slechtgezind doordat een vriendin last minute had afgezegd voor morgen. Maar omdat we woensdag in de Aveve een nieuwe, kleinere bakvorm hadden gekocht, wou ik hem meteen uittesten en heb ik een marmercake gemaakt!

Vandaag gingen normaal gezien 2 vriendinnen en ik naar Maastricht. Maar zoals ik boven had vermeld, had één iemand afgezegd op het laatste moment. Dat hielden Anne en mij niet tegen om uiteindelijk toch te gaan! Zij was namelijk nog nooit in Maastricht geweest terwijl het net één van mijn lievelingssteden is om te gaan shoppen. Die volle zak Lush is jammer genoeg niet voor mij … Toen mijn broer te weten kwam dat ik in Maastricht was, had hij mij geld gestort zodat ik hem bruisballen kon kopen! Hij kwam mij ook halen in Diepenbeek toen ik met de bus terug kwam zodat we daarna met de honden konden gaan wandelen

16444162_10212203992283022_984343704_o

Deze zaterdag moest ik niet werken, dat is nu steeds om de week waardoor ik op tijd kon vertrekken naar Sam. Omdat de examens gedaan zijn en de lessen nog niet begonnen, wist ik niet zo goed wat ik kon doen op de trein. Op het laatste moment had ik besloten om een disneyfilm mee te nemen zodat ik die op de trein kon kijken!

16442727_10212203993803060_1451986781_o

Vandaag hadden we eigenlijk veel gedaan, maar heb ik weinig foto’s genomen. Een teken dat ik ook geen tijd had om foto’s te maken πŸ˜‰ In de namiddag zijn we naar de cinema in Brugge gegaan en zijn we gaan kijken naar La La Land! Echt een hele mooie en goede film! Daarna zijn we meteen vertrokken naar het restaurant waar we gingen eten om de verjaardag van zijn oma te vieren!

Zijn jullie al in Maastricht geweest?

Tine ❀

