MY WEEK IN PICTURES #15

Het aantal foto’s van deze week is beperkt, of alleszins niet zo superinteressant aangezien ik het meeste van de week aan de livingtafel zat om te studeren voor mijn examens (vandaag de eerste!). Maar ik heb door de week hard gewerkt zodat ik in het weekend vrij was en omdat ik een extra lang weekend had met Sam!

Ik ben een fan van liquid lipsticks en wil daarom al een paar maanden eentje kopen van Jeffree Star omdat ik hier alleen maar positieve dingen over hoor, maar ja … Welke kleur? Daarom had ik in een facebookgroep gevraagd wie welke kleur had en hoe ze eruit zagen. Ongelooflijk hoeveel reacties ik hierop heb gekregen, maar het maakte het alleen maar moeilijker! ’s Avonds nam ik er ook nog eens een mandala bij om in te kleuren omdat ik nog eens wou ontspannen maar zonder een beeldscherm.

Dinsdagochtend had ik eens de tijd om uitgebreid te ontbijten en dat heb ik ook gedaan met een recept uit een kookboekje over smoothiebowls. Heeeeel lekker en ook nog eens supergezond en vooral gemakkelijk! Het weekend hiervoor had ik een bruine liquid lipstick gekocht van NYX en het was vandaag tijd om deze uit te testen. Niet wat ik gewoon ben, maar daarom vind ik hem net zo leuk. Het was dinsdag dus dat betekent dat we met het heeele gezin eten, maar vandaag gingen we dit doen bij mijn jongste broer. Daar hing trouwens deze grappige foto van mij toen ik klein was. Zoals Chiel zei, lijk ik net op een schrijfster die haar nieuwe boek uitbrengt, haha!

We stonden op met regen, maar dat maakte niet uit want ik moest toch de hele dag binnen blijven. Dus ik had de kans om eens los te gaan met mijn highlighter van Benefit πŸ˜› De maandag hadden mama en ik 2 broeken gekocht op de site van Levi’s omdat ze daar stonden met een flinke korting! Ik vind de blauwe kleur van de broek van mama enorm mooi, maar ik ben ook wel heel blij met mijn superhoge zwarte broek!

Zoals ik zei ben ik deze week druk bezig geweest met school. Voor één vak moet ik verschillende stappen uitvoeren, maar ik dat examen volgt op een ander examen waar ik goed voor moet leren. Dus ik wou dat deze week al af hebben. Daarom was ik wat kwaad op mezelf dat ik zo laat wakker was geworden, ook al had ik mijn wekker gezet, maar aan de ene kant wou ik er ook niet uit. Maaar ik heb wel alles afgekregen behalve 1 stap die nog in klad stond. Als je afvraagt wat die vieze smurrie is op de laatste foto? Ik had zin in ijs, maar in bananenijs en dat hadden we niet … Dus had ik wat bevroren bananen gemixt met sojamelk. Heel lekker!

16108028_10212051199583300_1287080425_o

Vrijdag maar één foto van deze smos die er eigenlijk wel heel professioneel eruit ziet. In de voormiddag zijn mama en ik onderweg geweest om Jutah naar de trimster te doen en wat kleine boodschappen hier en daar. Toen we Jutah terug konden gaan halen, mocht ik van mama rijden! Het was wel even wennen om met de auto thuis te rijden, maar we zijn er toch veilig geraakt πŸ˜‰

De zaterdag moest ik niet gaan werken en Sam was blijven slapen dus het we konden op ons gemak ontbijten met een lekkere smoothie. Toen we ’s middags iets hadden gegeten, zijn we vertrokken naar Hasselt om daar in de namiddag te shoppen en ’s avonds te eten. Natuurlijk zijn we bij tasty bowl gaan eten, daar hadden we allebei zo’n zin in πŸ™‚ De solden bij The Body Shop zijn altijd zooo goed! Ik heb deze body butter (samen met een shower geld) kunnen scoren aan de helft van de prijs!

Over een chilldag gesproken! Zondag hebben we zo goed als niets gedaan. Papa en Sam hebben naar een film gekeken, ik heb op mijn gemak mijn kleren aangedaan en mijn spullen voor school klaargezet. In de namiddag zijn mijn ouders gaan wandelen samen met Yoeri en de honden terwijl wij een warme choco hadden gemaakt. En om zo’n luie dag af te sluiten zijn we frietjes gaan halen bij de frituur (had ik Sam beloofd aangezien hij daar al weken zin in had).

Hebben jullie ook examens?

Tine ❀

