MY WEEK IN PICTURES #14

De laatste week van de kerstvakantie. Alhoewel, de laatste ‘officiele’ week aangezien mijn examens pas de 16e beginnen (uitgezonderd een paper die ingediend moet worden). Het was daarnaast ook een hele koude week waar we moesten bekomen van het vele eten van de afgelopen dagen. Zoals iedere week, neem ik jullie vandaag ook weer mee!

Maandagochtend begon met naar buiten te kijken en te zien dat het had gesneeuwd! Ook al ben ik niet iemand die zich graag op glad ijs bevindt (pun intented), vind ik sneeuw toch altijd iets magisch vinden. Aangezien ik vandaag ook niet echt ergens naartoe moest gaan en ook geen rijles had, kon ik de rest van de dag spenderen in mijn joggingbroek inclusief nieuwe sushisokken die ik van mijn broer heb gekregen! The Simpsons blijft een programma waar ik steeds opnieuw kan eten en dat doe ik ’s morgens als ik er de tijd voor heb.

We hadden nog een heleboel avocado’s over en daar maakte ik mij dinsdagmiddag een lekkere avocado/ei/zalm/tomaat-toast mee! Het was ook de verjaardag van mijn nichtje waar we ’s avonds gingen eten met als dessert tiramisu … hmmm. En sinds ik deze rubriek schrijf, post ik alle foto’s die ik die week heb gemaakt. Dus ook deze prachtige selfie van mijn 2 broers.

Deze week had ik veel werk voor school, ook al had ik enorm veel last van mijn klierkoorts. Het eerste uur van de rijles vandaag was een ramp, ik kon me maar niet concentreren en ik was verschrikkelijk moe. Maar ik moest gewoon door doen, dus ook voor school. Daarom dat ik af en toe een welverdiende pauze moest nemen. Nadat ik terug van de rijles kwam, even een filmpje gekeken op bed. ’s MiddagsΒ  een zelf gemaakte wok en in de namiddagΒ  een oreokoekje en een glas melk!

Donderdagvoormiddag moest ik nergens naartoe gaan, dus ik kon uitslapen en dat heb ik gedaan … Pas om half 11 werd ik wakker, wat enorm laat voor mij is! Gelukkig kon ik eindelijk aan het laatste hoofdstuk beginnen van een vak waarvan de cursus alleen maar bestaat uit artikels. Dus ik was enorm blij dat ik daar van af was! Jutah beschrijft mijn gevoel ook perfect, alsof ze het zelf allemaal even beu was πŸ˜›

Vrijdag was er ruimte voor ontspanning. ’s Middags maakte ik gevulde tomaten met quinoa, iets wat ik ter plekke aan het verzinnen was en het smaakte ook nog! Rond half 5 gingen we richting Bokrijk, daar hadden we afgesproken met iedereen om naar de winteravonden te gaan. Alles was in het teken van vroeger, dus de kermisattracties konden zo uit de jaren ’50 komen. Het was ontzettend gezellig en we hebben opnieuw veel te veel gegeten (ik kan er niets aan doen dat ze een smoutebol te veel hadden …). Ondanks dat het koud was, was het wel enorm leuk!

 

Zaterdag was eigenlijk wel verschrikkelijk … In de voormiddag ben ik gaan werken en toen ik thuis kwam hebben we gegeten en ging ik mij even op bed liggen. Ik ben in slaap gevallen rond half 3 en werd om 5 uur wakker. Een dutje van bijna meer als 2,5 uur. Dus ik voelde me ook wel wat schuldig dat ik zo lang had geslapen omdat ik toch nog voor school wou werken. Maar gelukkig had ik die dag afgekregen wat ik wou afkrijgen.`

Zondag had ik mij voorgenomen om een vrije dag te houden! En om de zondag helemaal compleet te maken, deed ik een gezichtmaskertje op. Ik had me ’s morgens wel gesneden aan mijn ampullen. Ze zijn van glas gemaakt en ik moet ze steeds openbreken, maar ze zijn nog altijd van glas … Ook had ik de tijd genomen om me lekker op te maken en er veel te lang over te doen dan nodig was. In de namiddag vertrokken we dan ook naar Maastricht om daar wat te winkelen. Voor mij gewoonweg de perfecte zondag!

Hoe ziet voor jullie de perfecte zondag eruit?

Tine ❀

 

