CATRICE EYEBROW SET

Wenkbrauwen. Ze zijn nog altijd even belangrijk. Ze moeten on fleek zijn, ze zijn zusjes en geen tweelingen. Ik kan nog meer uitspraken boven halen om een goede 10 minuten te vullen! Jup, ze zijn zeeeer belangrijk. En om eerlijk te zijn ben ik het er helemaal mee eens. Maar de zoektocht naar de perfecte kleur is bijna zo moeilijk als de juiste foundation te zoeken. Vandaag laat ik jullie een budgettopper zien volgens vele beautyliefhebbers. De Catrice Eyebrow Set.

_DSC9884.JPG

Ik heb eigenlijk het omgekeerde probleem van velen. Meisjes met blond haar herkennen wel het gevoel dat er ontzettend veel wenkbrauwpoeders zijn met een tÊ warme ondertoon zodat het een oranje gloed heeft. Nu, zo’n kleur heb ik net nodig aangezien ik ros ben. Maar tegenwoordig vind ik het persoonlijk moeilijk om zo’n kleur te vinden! Maar neutrale tinten staan mij gelukkig ook nog steeds, lucky me 🙂

_dsc9885

_DSC9889.JPG

 

Er is maar ÊÊn kleur in deze eyebrow set met twee verschillende poeders. Een lichte kleur en een iets donkerde kleur. Aan de zijkant zit trouwens nog een klein pincetje en een kwastje/borsteltje, maar het borsteltje ontbreekt bij mij. Oeps 😛

_DSC9894.JPG

 

 

_DSC9902.JPG

Het liefst gebruik ik de lichte kleur in het begin van mijn wenkbrauw om daarna de staart in te vullen met de donkere kleur. Dit geeft voor mij het beste effect aangezien ik in de punt weinig haren heb.

Ik vond het moeilijk om mijn wenkbrauwen goed te fotograferen op mijn camera (met hulp zou het wel zijn gelukt, haha). Daarom even een foto met mijn gsm waar je het verschil wel goed kan zien! Ik heb het geluk dat mijn wenkbrauwen best wel een goede vorm hebben, maar eenmaal ingevuld vind ik ze toch een stuk strakker en mooier!

Bij deze kan ik zeggen dat ik fan ben van dit product! Ik gebruik het nu ook dagelijks en heb niet het gevoel dat er iets aan ontbreekt. De poeder is goed gepigmenteerd, de juiste kleur en je kan er een strakke lijn mee zetten, meer heb ik niet nodig!

Wat gebruik jij voor je wenkbrauwen?

Tine ❤

